אא

WTM - יריד התיירות השני בגודלו בעולם ייפתח ביום שני הקרוב בלונדון

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגידול החד בתיירות הנכנסת בשנה האחרונה, מחדד את חשיבותו של יריד התיירות השני בגודלו בעולם, כפלטפורמה שיווקית משמעותית להגברת תנועת התיירות לישראל, מאחת המדינות המרכזיות באירופה".

Shutterstock Shutterstock
World Travel Market] WTM], יריד התיירות השני בגודלו בעולם, יפתח ביום ב' הקרוב, ה-8.11 בלונדון, ויימשך ארבעה ימים. אשתקד ביקרו ביריד כ-45,000 איש, מתוכם כ-26,000 אנשי מקצוע, והשתתפו בו כ- 5,200 מציגים מ- 190 מדינות.

הביתן הישראלי החדש ישתרע על פני שטח של 450 מ"ר והפעילות בו תעמוד בסימן קידום מועמדותו של ים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע. במסגרת זו תקודם מכירת חבילות לאופרה "אאידה" מאת ורדי, שתתקיים בים המלח ובירושלים ביוני 2011, בביצוע האופרה הישראלית; יחולקו מוצרי אהבה של ים המלח ותתקיים תערוכה של מגילות ים המלח, בחסות מוזיאון ישראל.

עם פתיחת היריד, יקיים צוות משרד התיירות, בראשות שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ומנכ"ל המשרד, נועז בר-ניר, מסיבת עיתונאים, בה תוצג פעילות המשרד באנגליה בשנת 2010 והיעדים לשנים הקרובות. השר מיסז'ניקוב ישתתף גם בוועידת השרים – The World Tourism Organization] UNWTO], שתתקיים במסגרת היריד.

לצד נציגי משרד התיירות, ישתתפו ביריד כ-40 נציגי תעשיית התיירות של ישראל, בהם רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים ועוד. במהלך היריד, יקיים הצוות הישראלי, הכולל את מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, סמנכ"ל השיווק אורן דרורי ונציגי לשכת משרד התיירות בלונדון, פגישות עם נציגי תעשיית התיירות מאנגליה ומן העולם, הצפויים להגיע ליריד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגידול החד בתיירות הנכנסת בשנה האחרונה, מחדד את חשיבותו של יריד התיירות השני בגודלו בעולם, כפלטפורמה שיווקית משמעותית להגברת תנועת התיירות לישראל, מאחת המדינות המרכזיות באירופה".

בימים אלו משיק משרד התיירות את קמפיין הסתיו החדש באנגליה, אשר יימשך שלושה חודשים, בעלות של למעלה מ-2.5 מליון שקלים. הקמפיין, אשר יפורסם על גבי שלטים ברכבת התחתית, בעיתונות ובמגזינים, פונה לקהל הכללי ובמסגרתו, יפורסמו תמונות של אתרים ואטרקציות בישראל בהן, טיול ג'יפים במדבר יהודה, בוץ ים המלח, צלילה באילת, הכותל המערבי ועוד.

במקביל, מעלה המשרד קמפיין הפונה לקהילה הנוצרית-צליינית באנגליה,
תחת הסיסמא: "When Jesus visited here it changed the world, when you visit here, it will change your life". הקמפיין ילווה באתר אינטרנט ייעודי, ובו מידע על סיורים ואטרקציות לקהל זה.

מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר שביקרו בישראל למעלה מ- 132,000 תיירים מאנגליה , עלייה של 5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במשרד התיירות פועלים להגעתם של 185,000 תיירים מאנגליה עד לסוף השנה ו- 205,000 תיירים בשנת 2011.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: