אא

סייבר הודיעה על השקתה בישראל של Automated Exchanges

היכולת החדשה מספקת אוטומציה של תהליך הוצאת כרטיס טיסה חליפי, ומאפשרת לסוכנים להפחית באופן משמעותי את הזמן שנדרש לבצע הפעולה תוך מניעת טעויות וחיובים הנובעים כתוצאה מהן.

Shutterstock Shutterstock
חברת סייבר, הודיעה לאחרונה על השקתה בישראל של Automated Exchanges . היכולת החדשה מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של אוטומציה של תהליך הוצאת כרטיס טיסה חליפי, ומאפשרת לסוכנים להפחית באופן משמעותי את הזמן שנדרש לבצע הפעולה, תוך מניעת טעויות וחיובים הנובעים כתוצאה מהן. מנגנון אוטומטי זה מקנה לסוכנים העובדים עם מערכת סייבר אחריות מלאה על הכרטוס.

המוצר החדש משפר עוד יותר את תהליך הריאישיו הנוח הקיים של סייבר. במסגרת הפתרון החילופי כאשר נוסע רוצה לשנות את הכרטיס שלו, הסוכן יכול להשתמש ב - Automated Exchanges ובאופן אוטומטי לקבל את מחיר הכרטיס החדש, עם עמלות ומסים מחושבים לנסיעה החדשה. הפתרון נועד להבטיח להציג לסוכן האפשרות הטובה ביותר עבור הנסיעה. המערכת מבצעת תמחור מחדש של ההזמנה ומתריעה בפני הסוכן, אם הנפקת כרטיס טיסה חדש ישתלם יותר מעלות הריאישיו, כולל דמי השינוי. בכך סייבר מבטיחה להציג את המחיר הנמוך ביותר בגין הטיסה.

הפתרון החדש זמין כיום עבור 50 חברות המייצגות 80% מהכרטיסים המבוצעים במערכת סייבר.

גיא כהן מנכ"ל סייבר ישראל: "המערכת החדשה מצטרפת לסל הפתרונות המוצעים לסוכן הנסיעות בישראל, על מנת לאפשר לו לשרת את לקוחותיו באופן הטוב ביותר ביעילות רבה יותר, תוך יצירת ערך רב יותר לסוכנות הנסיעות וללקוחותיהן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: