אא

מרכז כושר חדש בשרתון תל-אביב

שרתון תל-אביב מצטרף ליוזמה החדשה של הרשת: מרכז כושר חדיש ותוכנית מיוחדת לאימונים ותזונה, שפותחה על ידי המומחים של חברת CORE העולמית.

Shutterstock Shutterstock
עד סוף שנת 2011 ייפתחו בכל מלונות רשת שרתון מרכזי כושר מתקדמים, עם תוכניות אימון שפותחו במיוחד לציבור המתארחים. לכך נלווים גם תפריט בריא ומאוזן וכן אתר אינטרנט המאפשר להמשיך בתוכנית באופן מקוון גם מהבית.

מרכזי הכושר הם חלק מתוכנית התחדשות מקיפה של רשת שרתון העולמית, בהשקעה כוללת של 6 מיליארד דולר. מי שנבחרה להוביל את המהלך היא חברת CORE העולמית, המתמחה בפיתוח תוכניות אימונים על בסיס מדעי וזוקפת לזכותה את קידומם של ספורטאי-על ואלופי עולם.
בימים אלו מצטרף ליוזמה מלון שרתון תל-אביב, וחונך מתחם כושר חדש המעוצב בהתאם לעקרונות התוכנית. המתחם, הצמוד לבריכת השחיה, משתרע על פני 90 מ"ר מצופים פרקט, וכולל מתקני כושר ובהם הליכונים, אופניים, משקולות ועוד. המרכז יאפשר למתארחים במלון להוסיף ולשמור על בריאות וכושר תוך שימוש במתקני האימון.

הסיבות למהלך של רשת שרתון נעוצות בנתונים המצביעים על כך שאורח החיים העסקי גובה את מחירו: כרבע מהנוסעים העסקיים מדווחים כי חוו לחץ פיזי תוך כדי טיסה. 40 אחוז מהם נוטים לוותר על ארוחת בוקר. אחוז ניכר מקרב הנשאלים דיווחו על תקלות שנגרמו בשל חוסר בשינה – הם נרדמו באמצע פגישה או החמיצו ישיבות וטיסות. מנגד, נוסעים שהקפידו על תרגול גופני היו עירניים יותר וברמת ביצועים גבוהה יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: