אא

חברת "קווי חופשה" משיקה מחלקה שמציעה חבילות בר/בת מצווה בהתאמה אישית

אילן שלו, מנהל תחום ספורט ומופעים ב"קווי חופשה": "יותר ויותר משפחות פונות ומבקשות שנרכיב להם טיול חלומות משפחתי ואנו מסוגלים להיענות לכל בקשה ייחודית".

Shutterstock Shutterstock

חברת "קווי חופשה" הנמנית על קבוצת אל על, משיקה בימים אלה תחום חדש בחברה: טיולי בר/בת מצווה. החידוש שמציעה החברה הוא הפקת חבילה משפחתית בתפירה אישית, בהתבסס על יעדי החברה, הרצונות והחלומות של כל משפחה, כולל ביקור בערים, פארקי שעשועים, הופעות, משחקי כדורגל וכד' בליווי אישי צמוד.

החבילות יכולות להתמקד ביעד מרכזי אחד כמו פריז או לונדון המציעות שילוב של אטרקציות, פארקי שעשועים, כדורגל ומופעים, או שילוב של כמה ערים כמו ברצלונה ומדריד, או מרומא שעשויה לשמש כבסיס לטיול צפונה ודרומה.

אילן שלו: "יותר ויותר משפחות פונות ומבקשות שנרכיב להם טיול חלומות משפחתי. הנסיון שלנו, מסייע לנו לכוון כל משפחה לאטרקציות רלוונטיות עבורה בכל יעד, כמו כן להתאים את רמת המחיר לאפשרויותיה. אנו מסוגלים להיענות לכל בקשה ייחודית, לדוגמא, להגיע לעיירה שכוחת אל בו גדלו הורי בר המצווה טרם עלייתם ארצה, או לבקר בקבוצות ספורט קיקיוניות וכד".

דוגמאות:


ברצלונה ומדריד בחופשת החנוכה
שבוע בברצלונה ומדריד למשפחות, כולל 2 משחקים ענקיים:
ריאל מדריד VS ולנסיה + ברצלונה VS רובין קאזאן בליגת האלופות.
יציאה ב 2.12 חזרה ב 9.12 בטיסות "סנדור" כולל העברות , 6 לילות בברצלונה + לילה במדריד , במלונות מרכזיים על בסיס לינה וארוחת בוקר וכרטיסים למשחקים לאורך המגרש.
לחילופין, ניתן לצפות בברצלונה ב- 7.12 בהופעה של ליידי גאגא.
מחיר- החל מ 1199 € לאדם בחדר זוגי.

פאריס ולונדון בחופשת החנוכה

שבוע הכולל את כל האטרקציות בפאריס, לינה ביורודיסני + כרטיס כניסה ליורודיסני + לונדון בשילוב משחק כדורגל ו/או הופעה + הצגה לבחירה + אטרקציה לבחירה בלונדון .
יציאות כמעט בכל יום מלונדון או מפאריס עפ"י בחירת הלקוח, מלונות מרכזיים בדרגת תיירות טובה, 6 לילות - חלוקה בין פאריס ולונדון עפ"י רצון הלקוח על בסיס לינה וארוחת בוקר.
מחיר - החל מ 1390 € לאדם בחדר זוגי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: