אא

קשרי תעופה מציגה: חופשה קצת אחרת

החברה הוציאה חוברת טיולים יוקרתית לחופשה בבתי מלון ייחודיים, שהחברה ליקטה בכל העולם. בתי המלון המוצעים ממוקמים ביעדים מיוחדים ואקזוטיים.

משתתפי הסיור עם יו"ר ארגון התיירות הלאומי של גיאורגיה משתתפי הסיור עם יו"ר ארגון התיירות הלאומי של גיאורגיה
חברת קשרי תעופה הוציאה חוברת ייחודית תחת הכותרת: "חופשה קצת אחרת".

בחוברת מוצגים בתי מלון ייחודיים בכל העולם ובהקדמה מציינים אנשי החברה: "בחרנו בתי מלון שהמכנה המשותף לכולם הוא חוויה מסוג שונה, כזו שלא חוויתם עד כה. דוגמת בונגלו בתוך המים, או בית אבן על אי בודד, סוויטות הצופות לנוף או בתי אחוזה עתיקים, הכוללים שירותים ברמה הגבוהה ביותר דוגמת שרת אישי לחדר, שף פרטי, מרכז ספא".

כך למשל, מציעים בקשרי תעופה מלון LE MAITAI בבורה בורה, אי המשתייך לקבוצת האיים של טהיטי. המלון בנוי כיחידות בונגלוס הנטועות במים עם גשר המחבר בין כולן למבנה המרכזי של המלון.

במדגסקר באנג'אג'יאבי, מוצע מלון, הממוקם כשעה טיסה מעיר הבירה אנטנאנאריבו, בחלק הצפוני של האי באחד המפרצים. במלון 25 יחידות של וילות פרטיות הבנויות מעץ. כל הווילות פונות לים, בכל וילה חדר שינה, חדר אוכל וחדר הסבה. אורחי המלון נהנים מחוף ים מבהיק, מים צלולים, בריכת שחיה ומסעדת גורמה.

בקוסטה ריקה מוצע מלון בעומק יערות העננים, במרחק של כ-80 ק"מ משדה התעופה של סאן חוזה. מלון באווירה קסומה ומרכז פעילות אטרקטיבי. מטבח המלון צמחוני, אך מקורי ומפתיע. למלון 6 סוגי חדרים שונים, עם דגש חזק על שמירה אקולוגית. במלון בין היתר: אומגה, רכיבה על סוסים, רפטינג, מסלולי הליכה.

בין המקומות שניתן למצוא בהם מלונות: מאורציוס, תאילנד, האיים המלדיבים, ברזיל, מרוקו, טנזניה, ג'מייקה, דרום אפריקה, בוטסואנה, ארצות הברית, קנדה, טנריף ומדיירה.

בקשרי תעופה מציינים כי בתי המלון שווים לכל כיס, כאשר בשיתוף בתי המלון הם מתכננים ושותפים להפתעות שרוצים לעשות בירח דבש, יום נישואין,
ימי הולדת ולכל הנאה אחרת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: