דיזנהאוז יוניתורס משיקה לוגו חדש
חברת התיירות דיזנהאוז יוניתורס ממשיכה התרחבותה במגזר הפרטי ומשיקה בימים אלה לוגו חדש באמצעות משרד הפרסום "פלד שלוש".
Shutterstock
בשלב הראשון יעודכן הלוגו החדש בערוצים הפרסומיים בלבד: דיוור ישיר, אתר החברה ובמודעות בעיתונות. בשלב השני יעודכן הלוגו גם בשילוט בסניפים. תהליך המיתוג משלים מהלכים נרחבים בהם נקטה החברה בפנייה לקהל הרחב, והבולט בהם - הקמת מוקד טלפוני ארצי להזמנת כל שירותי התיירות בארץ ובחו"ל.
איציק פנסו, מנכ"ל חברת התיירות דיזנהאוז יוניתורס, מציין: "המוניטין והניסיון המוכח של דיזנהאוז במתן שירותי נסיעות ללקוחות העסקיים מינפו את החברה להצלחה בחדירה גם לקהל הפרטי ". לדברי פנסו: "הלוגו החדש מצליח להעביר את הערכים המזוהים עם החברה: מוניטין, אמינות, עוצמה, מקצועיות, דינאמיות, גלובאליות והון אנושי, ובעזרתו נשמר את מעמדנו כחברת התיירות המובילה בישראל".
איציק פנסו, מנכ"ל חברת התיירות דיזנהאוז יוניתורס, מציין: "המוניטין והניסיון המוכח של דיזנהאוז במתן שירותי נסיעות ללקוחות העסקיים מינפו את החברה להצלחה בחדירה גם לקהל הפרטי ". לדברי פנסו: "הלוגו החדש מצליח להעביר את הערכים המזוהים עם החברה: מוניטין, אמינות, עוצמה, מקצועיות, דינאמיות, גלובאליות והון אנושי, ובעזרתו נשמר את מעמדנו כחברת התיירות המובילה בישראל".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}