אא

2010 - שנת השיא בתיירות הנכנסת לישראל

2.87 מיליון תיירים ביקרו בישראל עד לחודש אוקטובר - גבוה ממספר התיירים שביקרו בישראל בכל שנת 2009 [2.7 מיליון]. בחודש אוקטובר לבדו הגיעו לישראל 404,000 תיירים - שיא כל הזמנים לחודש זה.

Shutterstock Shutterstock
2.87 מיליון תיירים ביקרו בישראל מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוקטובר – מספר הגבוה ממספר התיירים אשר ביקרו בישראל בכל שנת 2009. המדובר בגידול של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ו-12% יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2008 – שנת השיא בתיירות לישראל עד כה, במהלכה ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים. על פי הערכת משרד התיירות, כבר בימים הקרובים, יירשם שיא חדש בתיירות לישראל ועד לסוף שנת 2010, יגיעו לישראל כ- 3.3 מיליון תיירים.

בחודש אוקטובר לבדו, הגיעו לישראל 404,000 תיירים – שיא כל הזמנים לחודש זה - גידול של 23% לעומת אוקטובר 2009 ו-34% לעומת אוקטובר 2008. ראוי לציין כי 79 אלף כניסות לישראל בחודש אוקטובר היו של מבקרי יום.

על פי הערכות משרד התיירות, עד לסוף חודש אוגוסט 2010, נאמדות הכנסות המשק הישראלי מתיירות נכנסת בלבד , בכ- 2.3 מיליארד דולר, סכום זה גבוה בכ-37% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הנועל היום בלונדון את פעילות משרד התיירות ב- WTM - יריד התיירות השני בגודלו בעולם, אמר כי: "נתוני חודש אוקטובר, המצטרפים לנתונים המצטברים מתחילת השנה, ועוד קודם לכן, משקפים את המהפכה שעוברים משרד התיירות, תעשיית התיירות, מוצר התיירות של ישראל ותדמיתה של ישראל כמדינת תיירות, בארץ ובעולם. בכדי שפוטנציאל התיירות של ישראל יתממש, יש להציב את התיירות במקום הראוי והנכון בסדר העדיפויות הלאומי, כמשאב כלכלי וחברתי מוביל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: