אא

HP משיקה את מחשבי הדגל שלה לשנת 2011

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל מסר: "אנו בוחנים כניסה לשוק הסלולר עם מכשירי HP הכוללים בין היתר את ה-Palm Pre2 ,Palm plus ועוד.כמו כן אנו בוחנים את הבאת מחשב ה-Slate".

Shutterstock Shutterstock
משיקה את מחשבי הדגל שלה לשנת 2011 בישראל ומציגה כ - 6 מחשבים חדשים מתוך למעלה מ- 100 מחשבים, בדגמים שונים אשר יושקו בשנה הבאה.

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל מסר: "אנו בוחנים את הבאת מחשב ה- Slate יחד עם השקתו המתוכננת ב- EMEA ומכשירי הסלולר של HP הכוללים בין היתר את ה Palm pre 2 , Palm plus כבר ברבעון השני של 2011".

ה- Palm pre 2 הינו מכשיר המצויד במקלדת פיזית נשלפת, מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ ומצלמה 5 מגה-פיקסל. בנוסף, למכשיר קישוריות והוא מסוגל לתפקד כראוטר אלחוטי. כל העדכונים במכשיר כמו מיילים, לייקים, ימי הולדת, פרופיל חברים מגיעים באופן אוטומטי למכשיר. מערכת ה - WebOS 2.0 מאפשרת להוריד הרבה יותר תכנים אל הסלולארי.
ל- Palm pre 2 תחנת עגינה מיוחדת – ה- HP touchstone המאפשרת פתיחה אוטומטית והצגה של כל דבר החל מחדשות היום ועד תמונות הפייסבוק.

ההשקות החדשות של HP בישראל לשנת 2011

HP Envy 14 Beats Edition - מחשבי ה- notebook החדשים- HP Envy 14 Beat™ Edition כוללים מערכת שמע משולבת מסוג Beats Audio, המתוכננת באופן ייחודי המשפר מאד את מאפייני השמע. חברת HP שיתפה פעולה עם האמן והמפיק האגדי ד"ר דרה ועם ג'ימי איובין , נשיא Interscope Geffen A&M Records ואחד ממייסדי Beats. מחשב מיוחד זה כולל את Beats Audio, שהיא טכנולוגית שמע ייחודית ואיכותית שפותחה על-ידי HP ו-Beats by Dr. Dre™ כדי לספק למשתמשים חווית שמע מיטבית בהשמעת מוזיקה ותוכן אודיו אחר באוזניות או רמקולים חיצוניים. המערכת נועדה להשמיע את הצלילים בדיוק כמו שהאומן התכוון. כדי לשפר את חווית השמע האיכותית, כללה HP בכל מחשב HP Envy 14 Beats™ Edition אוזניות Beats Solo™ של חברת Monster עם מערכת ControlTalk. אל האוזניות מתלווה תוכנת ניהול התקן שנועדה לספק צלילים מדויקים וחדים יותר. מחיר: כ- 8000 ₪.

3D HP Envy 17 - מצוידים בטכנולוגיית תלת-מימד מתקדמת וכן בשמע בטכנולוגיית Beats Audio וסאבוופר HP Triple Bass Reflex. למחשבים אלו יש את העוצמה הדרושה לספק חווית מדיה, ממש כמו באולם קולנוע. משקפי HP 3D Active Shutter Glasses מספקים תיאום אלחוטי מלא בין כל פריים בסרט התלת-מימדי המוצג על המסך לבין המשקפיים, כך שפעולת המשקפיים אינה מורגשת לצופה. התוכן המסופק עם המחשב מאפשר למשתמש ליהנות מצפייה בתלת מימד כבר בהפעלה הראשונית. דגמים נבחרים כוללים טריילר תלת-מימדי של סרט האנימציה Megamind של אולפני DreamWorks שצפוי לצאת בקרוב. מחיר: כ – 10,000 ₪.
דגם HP Mini 210 בעיצוב חדש, הינו מחשב לא יקר בעובי של פחות מ-3 ס"מ ובמשקל של 1.46 ק"ג. ה-Mini 210 מסופק בתצורה סטנדרטית עם סוללת 6 תאים inline המספקת עד 10.5 שעות פעולה ומשתלבת באופן בלתי מורגש בעיצוב הכולל של המחשב. ה-Mini 210 יהיה זמין במספר גימורים מוטבעים של HP, פחם, אדום ארגמן, ורוד מואר ואוקיינוס. צג LED WSVGA BrightView Infinity בגודל 25.7 ס"מ ואודיו דולבי מתקדם. מחיר: 1999 ₪.

דגם HP Mini 5103, מחשב מחברת מיני חדש ביותר של HP, עם אפשרות להפעלה בצג מגע, מיועד לסטודנטים ולאנשי מקצוע הנמצאים בתנועה מתמדת. מבוסס מעבד Intel® Atom מגיע מארז שכולו מתכת בצבעי אדום, כחול או אספרסו. ה-HP Mini 5103 כולל מקלדת QWERTY של 95%, העמידה בפני נוזלים. מסך המגע האופציונאלי מאפשר למשתמשים לעבוד באופן אינטואטיבי ומהיר באמצעות מחוות, הקשות אצבע והחלקת כף היד על גבי הצג. מחיר החל מ – 2600 ₪.

דגם HP Mini 100e Education Edition מציע עיצוב מודרני וחדשני עם העמידות והפונקציונליות הדרושות לעבודת מחשב בכיתה. כמחשב שנוצר על מנת להשתלב באופן בלתי מורגש בסביבה לימודית, ה-HP Mini 100e מציע מבנה צדפה שימושי ומשקל של 1.45 ק"ג בלבד. מסך אלכסוני עם תאורתLED אחורית של 25.7 ס"מ ותצוגת WSVGA ומקלדת 92% ועמידה בפני נוזלים, כמו גם ידית. ה-HP Mini 100e מציע Wi-Fi Certified WLAN כאופציה וכן מודם בינלאומי משולב הפועל בכל המדינות המיישמות את תקןV.92. המודם מאפשר התחברות לאינטרנט בחיוג באזורים מרוחקים ומתן אפשרות לסטודנטים לגלוש באינטרנט בכל מקום שבו יש שירות אינטרנט זמין על גבי קו הטלפון. טרם נקבע מחיר ומועד הגעה.

TM2- מחשב הלוח מצויד במסך מגע Multi-Touch LED 12.1 אינץ' באיכות HD, מעבד Intel® Core™ i3-380UM‎ וכן כולל בנוסף יישומי מגע רבים המאפשרים שליטה מלאה במגע אצבע. בין היתר כולל הנייד החדש יישומים כגון Hulu ,Twitter ו-HP Music Store וכן תוכנות בידור כגון נגני סרטים ומוזיקה אשר תומכים במגע. כמו כן תומך הנייד בתוכנות ניהול יומן ומיילים אף הן בטכנולוגית מגע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: