אא

יוטרוול השלימה את פיתוחו המחודש של Travelpartner

שולחן העבודה לסוכני הנסיעות, המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית ומסחרית, הושק השבוע לכל סוכני רשת יוטרוול. עבודות הפיתוח נמשכו מעל לחצי שנה והוביל אותם אדם רוטפלד, מנהל הטכנולוגיה של יוטרוול.

Shutterstock Shutterstock

לצורך התאמת שולחן העבודה לסביבה התחרותית העכשווית, ביצעה המחלקה הטכנולוגית של יוטרוול סריקות מידע ותוכן בעשרות רשתות בחו"ל ואיתרה מוקדי ידע רלבנטיים לסוכני הנסיעות. ה- Travelpartner המשודרג הוא שולחן העבודה היחידי בישראל שמשלב כלים מכירתיים ומסחריים ענפים, יחד עם אופציות ניהול עבודת הסוכן. וכך, מעבר לאופציית המכירה ב – Expedia עימה חתומה הרשת על הסכם, נוספו עוד ספקי אינטרנט בינלאומיים כדוגמת Booking.com הידועה ו- Priceline.com שגם איתם חתמה יוטרוול על הסכמי הפצה ייחודיים למשרדיה. המכירות במערכות גלובאליות אלו, מתבצעות ישירות דרך ובאמצעות ה- Travelpartner.

בוצע עיצוב מחודש של כלל המערכת, אך קפיצת המדרגה המרכזית היא במובילות הטכנולוגית שלו. נוספו למערכת אפשרויות גישה ישירות להזמנת
מוצרים מספקים מובילים מהארץ ומחו"ל. אחד מהחידושים האפקטיביים ביותר לצורך ייעול עבודת הסוכן, היא היכולת לפתוח במקביל מספר בלתי מוגבל של מערכות עבודה יומיומיות כגון: קומפס, אלפ, GDS, מערכות הזמנת בתי מלון, מערכות השכרת כלי רכב וכל שלל המערכות המשמשות את הסוכן בעבודתו השוטפת. פעולות אלו מתבצעות במעבר מהיר בין טאבים, כמו בדפדפן האינטרנטי.

בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול בירך את המפתחים ואמר: 'בעידן הנוכחי מובילות טכנולוגית היא המפתח למובילות מסחרית. שולחן העבודה שאנו מעמידים
לרשות סוכני הרשת הוא החדשני ביותר ומעניק תועלת ישירה לספקי יוטרוול ולסוכנים כאחד. הספקים נהנים מגישה ישירה ובלתי אמצעית ל- 800 סוכנים
ואילו הסוכנים מקבלים כלי עבודה אפקטיבי במיוחד'.

אדם רוטפלד, המנהל הטכנולוגי הדגיש כי: 'היה חשוב להתחבר לצרכים המקצועיים של הסוכנים ולספק להם אותם באופן הטוב ביותר שניתן כיום.
דוגמא לכך היא האפשרות למכור מוצרים ללקוחות באמצעות הטכניקה
שנקראת [NYOP [ name your own price, שבה הלקוח קובע בעצמו את מחיר המלון שבו הוא מעוניין, רמת המלון והמיקום הרצויים לו והמערכת מציעה
את כל האופציות האפשריות בטווח שצוין'.

לצורך הגברת הנגישות האינטרנטית של כלל משרדי הרשת, פותח גם כלי מיוחד המאפשר לכל משרד ברשת ליצור ולהעלות 'עמודי נחיתה'. בלחיצת כפתור אחת ניתן ליצור עמוד אינטרנטי מעוצב וייחודי למשרד ולמכור דרכו את המוצרים הבלעדיים לכל סוכנות.

ביוטרוול צופים שהטמעת שולחן העבודה תהיה מהירה יחסית שכן הגרסה הקודמת כבר הופעלה בסוכנויות בהצלחה. העובדה שה- Travelpartner
הוא הערוץ היחידי דרכו ניתן להזמין מוצרים מובילים מסוימים, מחייבת שימוש אינטנסיבי בו והדבר גם משרת את כלל ספקי הרשת שמקדמים את מוצריהם באמצעותו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: