אא

אלי גונן לשרת התיירות:"אני מברך אותך על עמידתך הנחושה"

נשיא התאחדות בתי המלון שלח מכתב המחזק ומברך את השרה, רוחמה אברהם-בלילא, שלא הסכימה לקיצוץ בתקציב התיירות.

Shutterstock Shutterstock

נשיא התאחדות בתי המלון, אלי גונן, שלח מכתב לחזק את שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא. במכתב כותב גונן בין השאר: "אני מבקש לברך אותך על עמידתך הנחושה למניעת הקיצוץ בתקציב משרד התיירות, כפי שהוצע באופן תמוה בהצעת תקציב המדינה לשנת 2009. הצלחתך לשמירה על מסגרת תקציב המשרד לשנת 2009 - ברמה דומה לשנת 2008, היא משמעותית ביותר וראויה לכל הערכה. לך, למנכ"ל המשרד, ולכל מי שעסק בנושא יישר כוח ותודות".

גונן מציין עוד במכתבו כי: "יתר על כן, תוספת תקציב של 10 מיליון ₪ מעבר למסגרת התקציב לשנת 2009 בהיקף של 210 מיליון ₪, וייעוד תוספת זאת לקמפיין החיוני כל כך באירופה – הם המעשה הנכון בזמן הזה, כמו-גם, הקצאת 300 מיליון ₪ לתשתיות תיירותיות. אנו שותפים לדעה כי תקציב השיווק הראוי והנדרש למשרד התיירות בעת הזאת, גם על פי המלצות דו"ח ארנסט & יאנג הוא 280 מיליון ₪ לשנה, לכל הפחות.


שאיפתנו המשותפת לתקציב זה של 280 מיליון ₪ לשנת 2009 תמשיך להיות יעד להשגה. אנו בטוחים כי כשם שהשכלת למנוע נזק ודאי לתעשיית התיירות בימים האחרונים, כך תשכילי לשכנע את הגורמים המחליטים בממשלה להוסיף לתקציב השיווק של המשרד את היתרה הנדרשת למיצוב ישראל בעולם כיעד תיירותי".


גונן מסיים את מכתבו: "אני משוכנע שבעת הזאת את תוכלי להסביר את חשיבות תעשיית התיירות למשק ולכלכה הישראלית. דווקא על רקע ההאטה הכלכלית בישראל והגידול במימדי האבטלה – הופכת תעשיית התיירות למענה בולט לצמיחה, להגדלת אפשרויות התעסוקה ולפריחת אזורי הפריפריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: