אא

נשיא התאחדות המלונות בישראל: משרד התיירות מעודד הקמת מלונות חדשים ומשרד האוצר בולם

אלי גונן שיגר הבוקר שלושה מכתבים כעוסים, בעקבות העובדה שהאוצר הניח על שולחן ועדת הכספים של הכנסת את החוק לעידוד השקעות הון [הנכלל בחוק ההסדרים], ללא תחום התיירות והמלונאות .

Shutterstock Shutterstock
שלושה מכתבים דחופים וכעוסים שיגר הבוקר אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, בעקבות העובדה שהאוצר הניח על שולחן ועדת הכספים של הכנסת
את החוק לעידוד השקעות הון , ללא תחום התיירות והמלונאות .
גונן זועם כי חרף הפריחה בתיירות הנכנסת ולאור הצורך בתוספת בחדרי מלון לאירוח התיירים, וחרף הכרזות משרד התיירות על היעד הלאומי: הקמת מלונות חדשים, הרי בפועל, בולם האוצר את התהליך ומנסה לעצור בניית מלונות חדשים, ע"י מניעת תקציבי עידוד השקעות הון ליזמים .

גונן שלח את המכתבים לשר האוצר, יובל שטייניץ, לערן פולק, סגן הממונה על התקציבים באוצר ולחבר הכנסת משה גפני, יו"ר ועדת הכספים בכנסת, עם העתקים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ולבכירי משרד האוצר והתיירות .

במכתב לשר האוצר כתב גונן: "פיתוח התיירות והמלונאות הוא עוגן מרכזי במשק, המייצר עשרות אלפי מקומות תעסוקה הפזורים על פני כל הארץ, ונותנים תשובה תעסוקתית וכלכלית גם לפריפריה. לאור הגידול בתיירות והצורך בהקמת מלונות חדשים, אנו דורשים לכלול את התיירות במסגרת סל ההטבות, שהממשלה מייצרת למשקיעים. ראוי שנלמד מהמדינות השכנות לנו, אשר הביאו לבניית אלפי חדרי מלון חדשים ולגידול עצום במספר התיירים הנכנסים, על ידי אימוץ תכנית סיוע מתאימה" .

במכתב לפולק כתב גונן כי הוא אינו מבין את המהלך של האוצר, וביקש לקבוע בדחיפות פגישת עבודה לשם גיבוש מחדש של הקריטריונים למתן הטבות ליזמים מתחום המלונאות.

במכתב לח"כ גפני כתב כי המלונאות זכתה לא אחת לתמיכת ועדת הכספים לאור תרומתה לתעסוקה ולהכנסות המדינה . גונן טען במכתב כי זהו אבסורד מוחלט לא להכיל את תחום התיירות במסגרת הצעת החוק החדש, ולכן ביקש מגפני לא לתת יד למחדל, שמקדם האוצר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: