אא

אלי גונן : " התנהל נגדי מסע של דה לגיטימציה תקנונית מכוון ומאורגן כדי להדיח אותי מהתפקיד "

נשיא התאחדות בתי המלון במכתב לחבריו המלונאים במסגרת ההתמודדות בינו לעמי פדרמן. "אני מעודד מאד מהתמיכה לה אני זוכה , מהוקרת התודה והערכה של החברים לכל שנעשה והוגשם בקדנציה היוצאת ולתמיכה במועמדותי לקדנציה שנייה ברוח ההתאחדות".

Shutterstock Shutterstock

במסגרת הקרב על תפקיד נשיא התאחדות המלונאות בין הנשיא המכהן אלי גונן לעמי פדרמן, הפיץ  גונן בימים האחרונים מכתב בין המלונאים בו הוא כותב בין היתר  דברים נוקבים .
גונן בין השאר כותב : " בהעדר יכולת להתמודד עם ההצלחות המוכחות של הנשיאות בראשותי , ביחד עם עמי הירשטיין יו"ר המועצה , נאור חן , רפי ווינר ורפי פרבר סגני הנשיא , התנהל נגדי מסע של דה לגיטימציה תקנונית מכוון ומאורגן כדי להדיח אותי מהתפקיד ולמנוע ממני את האפשרות להיבחר לנשיא פעם נוספת .


גונן ממשיך ומציין כי: " מסע שהסתיים עם קבלת חוות דעתו של עו"ד שלמה בכור, היועץ המשפטי של ההתאחדות , שקבעה שהנני רשאי להתמודד על תפקיד הנשיאות לקדנציה נוספת , דבר שהיה ברור מלכתחילה , יו"ר הוועדה הארגונית מסר לי גם שהועדה לא תביא שום הצעה לשינוי התקנון בוועידה הקרובה ".
גונן מוסיף כי:" אינני צריך לציין בפניכם 18 שנות עשייה רצופה בתיירות . מניהול משרד התיירות , דרך ניהול רשת ועד ניהול של חברת טארה , השקעות וניהול מלונות בע"מ העוסקת בליווי פרויקטים , תכנון מלונות חדשים בישראל , יזום והקמה של מלונות ונמצאת במו"מ עם מספר בעלי מלונות לחתימה על חוזי ניהול . אני מסתכל בנקודת זמן זו של פעילות הקדנציה היוצאת ואני מלא סיפוק שפעלתי לכל אורך שנות כהונתי ברוח התאחדות המלונות . רוח של מקצועיות, רוח של הישגים, רוח של השקעת מחשבה , תבונה וזמן רב לקידום ההתאחדות ומימוש היעדים שהציבה לעצמה . רוח של שיתוף פעולה פתוח , הוגן וישיר עם חברי הנשיאות , ההנהלה , המועצה , עם יו"ר הוועדות , עם יו"ר הסניפים עם כל חבר וחברה אשר פנו ובקשו סיוע . כל אלה רשאים להתהדר בהישגי ההתאחדות . ההישגים אין ספק שהם של כולנו .
עוד מוסיף גונן במכתבו שמציין את העשייה שנעשתה בתקופתו כי:" אני מעודד מאד מהתמיכה לה אני זוכה , מהוקרת התודה והערכה של החברים לכל שנעשה והוגשם בקדנציה היוצאת ולתמיכה במועמדותי לקדנציה שנייה ברוח ההתאחדות . הפניות הרבות אלי במהלך כל התקופה  חזקו את אמנותי האישית ונכונותי להקדיש את ניסיוני , יכולתי , הבנתי העמוקה של הסקטור הממשלתי , את מרצי וזמני להמשיך ולשרת את חברי ההתאחדות , להמשיך לטפל בנושאים הבוערים שעל הפרק ולהמשיך בהצלחות ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: