אא

מערכת קולנוע חדשה של Bose

ניופאן מציגה את מערכת הקולנוע Lifestyle® V35 של Bose, המתאימה את עצמה לאקוסטיקת החדר, באמצעות טכנולוגיית ADAPTiQ™ .

Shutterstock Shutterstock
מערכת אודיו/וידאו דיגיטלית, הכוללת חמישה רמקולי קובייה יהלום כפוליםJewel Cube®, מודול באס ושלט רחוק משוכלל כולל צג LCD . למערכת יחידת בקרה מרכזית המתפקדת כקדם מגבר, מפענחDolby Digital 5.1 ו- DTS, טיונר סטריאו AM/FM בעל רגישות קליטה מקסימאלית, יכולת כוונון עצמי מיוחדת המפחיתה רעשי רקע והופכת את הצליל לסראונד . בנוסף, למערכת הגברה ייחודית הממוקמת במודול באס המאזנת ומגנה על הרמקולים . מכשור מיוחד המודד את אקוסטיקת החדר בנקודות שונות, בעזרת שימוש בטכנולוגיית ה - ADAPTiQ™ משפר את ביצועי הצליל במערכת .

המערכת עובדת בשיטת Plug And Play שמייתרת את הצורך בטכנאי או בספר הדרכה, מלווה את המשתמש דרך מסך הטלוויזיה צעד אחר צעד בצורה ידידותית ומאפשרת שליטה מלאה במערכות הסובבות אותה בעזרת השלט החכם בעל צג LCD, המבוסס על תדר רדיו RF.

בעזרת טכנולוגיית Unify™, השלט החכם לומד את השלטים האחרים בבית ומייתר אותם על ידי כך שהוא מבצע את אותן פעולות. ה-Lifestyle® V35 ממירה כל ערכה המתחברת אליה ל-High Definition ובנוסף, היא מאפשרת זיהוי אוטומטי של כניסות HDMI או קומפוננט אחר אל חיבוריה ומקבעת את אותן כניסות לפי הצורך .
ניתן למקם את יחידת הבקרה המרכזית בכל מקום בבית, עד למרחק של כעשרה מטרים ממוקד הצפייה .

המערכת מצוידת בתחנת עגינה ל - iPhone® ו - iPod® המטעינה ומעבירה קבצי מוזיקה ווידיאו . ברגע שנכנסת שיחה המערכת מכבה את המוזיקה ומעבירה את השיחה .

הסט של חמשת רמקולי הקובייה מסוג Jewel Cube®, עובדים בטכנולוגיית Direct/Reflecting® של Bose. טכנולוגיה זו מתבססת על האזנה לצליל ישיר וצליל עקיף המוחזר מקירות החדר ויוצרת שדה צליל רחב . חמשת הרמקולים מוגנים מפני מגנוט וניתן למקמם בקרבת טלוויזיה ללא חשש מפני עיוות תמונה .

מחיר : 24,900 ₪ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: