אא

שר התיירות יפנה לראש הממשלה להוציא לפועל את תוכנית הצלת מצוק קיסריה

השר מיסז'ניקוב שסייר היום בקיסריה, ציין כי הנמל והגן הלאומי בקיסריה, מהווים אתר לאומי חשוב ויש להוציא לפועל בדחיפות את התוכנית להצלה ושיקום של האתר .

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בביקור במצוק נמל קיסריה, הודיע כי יפנה עוד היום לראש הממשלה בבקשה לכלול את מצוק קיסריה בתוכנית משרדו לטיפול במצוקי הים התיכון ולבצע את העבודות הנדרשות בהקדם האפשרי .

בביקורו שמע השר סקירה ממנכ"ל רשות הטבע והגנים, אלי עמיתי, מנכ"ל רשות העתיקות, שוקה דורפמן, נציגי החברה לפיתוח קיסריה ומומחים הנדסיים, על מצבו של המצוק והחשש מקריסת חלקים מן הנמל, בשל הידרדרות ביציבות הקרקע .

השר ציין כי הנמל העתיק והגן הלאומי קיסריה, מהווים אתר תיירות חשוב, המושך אליו תיירים ומבקרים רבים מדי שנה ובשלב בו אנו נמצאים, לאחר שגובשה תוכנית לביצוע עבודות הצלה ושיקום של האתר, יש לפעול בדחיפות להוצאתה לפועל .

השר הוסיף כי יפנה עוד היום לראש הממשלה, שמשרדו מרכז את הצוות לטיפול במצוקי הים התיכון, בבקשה לכלול את מצוק קיסריה במסגרת הטיפול הכולל בצוקים, לאור חשיבותו הרבה לאזור קיסריה, ברמה ההיסטורית, ארכיאולוגית, תרבותית ותיירותית .

השר ביקר בנוסף במועדון הגולף בקיסריה, במסגרת עבודת המשרד לקידום תיירות הגולף בישראל . השר ציין כי בימים אלו פועל המשרד לקידום פרויקטים באילת, עומר, אשקלון ומקומות נוספים, בשיתוף מינהל מקרקעי ישראל ובהתאם לתוכנית האב שהכין המשרד לפני כשנה .

התוכנית לפיתוח תיירות הגולף בישראל, נכללת במהפכה בתיירות שמוביל השר, שייעודה מימוש פוטנציאל התיירות והצבתה בראש סדר העדיפויות הלאומי, תוך מקסום תרומתה ליצירת תעסוקה, הכנסות המשק ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם .

בהתאם לתוכנית, השקעה בהקמת מגרשי גולף ברמה בינלאומית תניב למשק תפוקה כוללת, ישירה ועקיפה, של מיליארדי שקלים וכן להכפלת ההוצאה הממוצעת לתייר והגדלת תפוסת החדרים השנתית בישראל .

סטס מיסז'ניקוב : " פיתוח תיירות הגולף יאפשר גיוון של המוצר התיירותי, יעודד השקעות מקומיות וזרות וימשוך תיירים הצורכים תיירות גולף ברחבי העולם ובמדינות רבות באזור הים התיכון, ובכך יאפשר גם לישראל להתחרות על לבם של תיירי הגולף, ויניב למשק תפוקה גבוהה " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: