אא

אלי גונן לראש עיריית אילת : " העלאת הארנונה תהווה חבלה חמורה בכושר התחרות של מלונות אילת "

נשיא התאחדות המלונות במכתב למאיר יצחק הלוי, בעקבות הכוונה של עיריית אילת לעלות את הארנונה למלונות אילת. גונן מבקש במכתבו: " אל תביא את תעשיית התיירות של אילת, אל סף של נקיטת צעדי מחאה וייאוש שכולנו נפגע בהם " .

Shutterstock Shutterstock
נשיא התאחדות המלונות אלי גונן שלח היום מכתב חריף לראש עיריית אילת,
מאיר יצחק הלוי על רקע הכוונה של עיריית לעלות את הארנונה למלונות העיר .

גונן כותב במכתבו : " בתדהמה שמענו על כוונתך, להציע העלאה חסרת תקדים בארנונת המלונות, זאת בשעה שהעיר אילת נאבקת על עצם הישרדותה כיעד תיירות אל מול תנאי תחרות בלתי אפשריים ולא שוויוניים, אל מול שכנותיה ושלל מתחריה .
משעורי ההעלאה המוצעים לכאורה על ידך אנו למדים, כי ארנונת מלונות אילת תהיה הארנונה המלונאית הגבוהה בארץ! "

גונן ממשיך וכותב כי : " אנו מזהים פערים של מעל 30% בארנונת מלונות אילת הצפויה, אל מול ערי תיירות , אשר שרותי העיריות בהן בגין ארנונה למלונות, עולה לאין שיעור על הניתן באילת .
העלאת ארנונה בשיעור זה, תהווה חבלה חמורה בכושר התחרות של מלונות אילת, אשר יאלצו להתמודד עם עלות נוספת ומשמעותה ברורה, צימצום השתתפותם בפעולות שיווק ואירועים שונות ומתוכננות, הרי את הכסף הנוסף יש להביא מהיכן שהוא .
ממשלת ישראל ידעה לעודד את התיירות לאילת ואישרה פטור ממע"מ במגמה להקל על המלונות, האם רק העירייה לא רואה זאת ומעלה מיסים ? אדוני ראש העיר אל תהפוך לאויב התיירות !
עצור את התהליך ההרסני והמיותר הזה, אשר חוסר סבירותו מעורר תהיות ביחס לזרות השיקולים שמאחוריו, אל תסכן את מקור הפרנסה העיקרי של תושבי אילת, אל תסכן את מי שמחזיקים פחות מ - 14% מהשטח הבנוי של אילת, אך נושאים בכ - 40% מכלל הארנונה בעיר, אל תוציא את אילת ממעגל התחרות בו היא נמצאת כיעד תיירות, אל תביא את תעשיית התיירות של אילת, אל סף של נקיטת צעדי מחאה וייאוש שכולנו נפגע מהם " .

נשיא התאחדות המלונות קורא לראש עיריית אילת : " עצור את קבלת ההחלטה במועצת העיר, קרא למלונאי אילת לשיחת הבהרה מקצועית, הצג להם עמדתך, ושמע את כלל הטיעונים המקצועיים שבידם . אני עדיין מאמין, בכנות הצהרותיך על תמיכתך בתיירות ובטוח שלא אתאכזב " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: