אא

170 סיטונאי התיירות המובילים בעולם, יגיעו השבוע לאירוע השיווק המרכזי של התיירות לישראל

שר התיירות, מיסז'ניקוב: "הכנס מהווה אבן דרך חשובה ומרכזית בדרך למימוש המהפכה בתיירות, בראשה הגעתם של 5 מיליון תיירים בשנת 2015" . על פי ההערכות, תסתכם שנת 2010, בהכנסות של 16 מיליארד שקלים מתיירות נכנסת בלבד .

Shutterstock Shutterstock
כנס סיטונאי התיירות הבינלאומי הראשון בישראל, יפתח ביום ה' הקרוב, בירושלים . 170 סיטונאי תיירות בכירים/ות, מרחבי העולם, יגיעו השבוע לישראל וישתתפו באירוע השיווק המרכזי שמקיים משרד התיירות בישראל, תחת הכותרת : " where else : Israel tourism convention 2010 " .

הכנס, אשר יפתח ביום ה', 2.12.10, בירושלים, מיועד לחשוף את סיטונאי התיירות הגדולים בעולם וממדינות היעד לתיירות לישראל בפרט, לעושרה התיירותי של ישראל, המוצר התיירותי של ישראל – על אפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי הרבות בו ומגוון חבילות הנישה בתחומים שונים והתאמתן לקהלי היעד .

170 הסיטונאים המובילים בעולם התיירות, יגיעו לישראל בימים הקרובים ממדינות רבות, בינהן : ארה"ב, קנדה, ברזיל, רוסיה, הודו, צרפת, הולנד, גרמניה, אטליה ועוד . כאשר 136 מהם, הנם נציגים של חברות, שעד כה לא מכרו את ישראל כמוצר תיירותי .

בכנס, אשר יימשך 4 ימים, יינתן דגש מרכזי לסיורים ברחבי ישראל, בהם יוכלו הסיטונאים להתרשם מירושלים ומתל אביב ואתרים ומוקדי תיירות מרכזיים בצפון הארץ: בטבריה ובחיפה או בדרום הארץ: בים המלח ובאילת, בהתאם לבחירתם . כל הסיורים מאורגנים על ידי משרד התיירות, בסיוע עמותות התיירות המקומיות, המועצות האזוריות והתאחדות המלונות . הכנס ייחתם ביום ראשון, 5.12, בערב גאלה חגיגי בתל אביב, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות של ישראל .

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: " ביקור בישראל ובארץ הקודש הפך בשנה האחרונה למוצר מבוקש בקרב קהלים רבים ומגוונים ממדינות רבות וביקושים אלו, הפכו את שנת 2010 לשנת שיא בתיירות הנכנסת, עם הכנסות מוערכות של כ - 16 מיליארד שקלים, מתיירות נכנסת בלבד .
הבעת האמון של תעשיית התיירות העולמית במוצר הישראלי, הנה משמעותית ומוכיחה שוב את השפעתה החיובית של התיירות על תדמית ישראל בעולם " .

השר הוסיף כי " כנס סיטונאי התיירות הראשון, אשר יאפשר חשיפה של כלל ישראל כיעד אטרקטיבי, איכותי ומסקרן בפני סיטונאי התיירות הגדולים בעולם, הנה אבן דרך חשובה ומרכזית בדרך למימוש המהפכה בתיירות, בראשה הגעתם של 5 מיליון תיירים בשנת 2015, וכתוצאה, יצירת אלפי משרות חדשות ברחבי הארץ והגדלת תרומת תעשיית התיירות למשק המדינה במאות מיליוני דולרים מדי שנה " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: