אא

היום מתקיים המבחן המסכם לקבלת תעודת "סוכן נסיעות"

מאות נבחנים במבחן הנערך, מטעם התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל . המבחן יתקיים בו זמנית בארבעה מוקדים : ר"ג, ירושלים, חיפה וב"ש .

Shutterstock Shutterstock
הרצון לקבל תעודת "סוכן נסיעות", יביא גם השנה מאות נבחנים אל המבחן הארצי המסכם של התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל שיתקיים היום . בין הנבחנים מאות בוגרי הקורסים לסוכני נסיעות וסוכני נסיעות שטרם הוסמכו מסוכנויות נסיעות החברות בהתאחדות .

צוות מקצועי ומיומן מטעם הוועדה להכשרת כוח אדם של ההתאחדות, היה אמון על הרכב ותוכן המבחן שיתקיים בו זמנית בארבעה מוקדים מרכזיים: רמת גן, ירושלים, חיפה ובאר שבע .

השאלות במבחן הארצי משקפות את תחומי מסלול ההכשרה של תלמידי הקורסים שבין נושאיו: תיירות יוצאת, תיירות נכנסת, תיירות פנים, תפעול משרד נסיעות, נושאי תעופה ועוד . עם זאת, יש סיכוי גדול לכך שבשנים הבאות ישתנו נושאי הלימוד, לאור שינויים המיועדים להתבצע בהגדרות המקצועיות בענף .

יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות מסר: " בימים אלה מקיימת ההתאחדות מהלך כולל להגדרתו מחדש של מקצוע "סוכן הנסיעות" . כפועל יוצא של מהלך זה, יותאמו מסלולי ההכשרה של הסוכנים לדרישות החדשות " .

"מטרת השינוי", מוסיף פתאל : " לתת מענה מודרני, איכותי ומעודכן לדרישות השוק, המתפתח במהירות בדמותו העתידית של סוכן בעל כלים וכישורים טכנולוגיים ומיומנויות לא קונוונציונליות . כחלק בלתי נפרד מהחזון המקצועי, שילווה ויעצב את דור הסוכנים העתידי, הוחלט בהתאחדות בין השאר, גם על שימת דגש בבניית מסלולי התמחות שונים ונרחבים יותר, מיצובו מחדש של הסוכן, ושינוי תדמיתו בתודעת הציבור " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: