אא

רגינה סיקסט זכתה בתואר 'אשת השנה' בתעשיית התיירות

במסגרת אירועי יריד ה-WTM זכתה סיקסט [האישה והחברה] גם בפרס 'החדשנות השיווקית המובילה'

Shutterstock Shutterstock
רגינה סיקסט, מבעלי תאגיד הרכב הבינלאומי 'סיקסט', זכתה בתחילת החודש, במסגרת אירועי יריד התיירות העולמי WTM בלונדון, בתואר היוקרתי ביותר בתעשיית התיירות העולמית, 'אשת השנה'. נוסף לכבוד האישי זכתה רגינה סיקסט, בתוקף תפקידה כמנהלת השיווק הבינלאומית של תאגיד 'סיקסט', גם בפרס 'החדשנות השיווקית המובילה בעולם'.
השופטים שיבחו את הישגיה של רגינה סיקסט על קידום החברה למעמד מוביל בין חברות השכרת הרכב הבינלאומיות ועל מעורבותה בתעשיית התיירות הבינלאומית. השופטים אף העלו על נס את מחוייבותה לחברה ולקהילה כמייסדת 'קרן רגינה סיקסט לעזרת ילדים', התומכת במיזמים להושטת סיוע לילדים עניים ונזקקים ברחבי העולם.
ראוי לציין כי 'תארי התיירות העולמית' נחשבים כיוקרתיים במיוחד בתעשיית התיירות הבינלאומית, ובתהליך הבחירה משתתפים 183,000 מומחי תיירות מ-160 מדינות.
לזכותה של רגינה סיקסט ניתן לזקוף את הקשר הישראלי והיהודי האמיץ והלבבי. היא חברה בארגונים ישראלים כמו: הדסה, מועצת המנהלים של האוניברסיטה העברית, מועצת המנהלים של מוזיאון תל אביב, קרן ירושלים, קרן שמעון פרס לשלום ועוד, ומממנת אישית את קרן 'ההיסטוריה של ניצולי השואה'. לדבריה: "אהבתי לישראל היא עצומה ונטולת תנאים". בעצם ימים אלה היא מבקרת בארץ, בפעם המי-יודע-כמה, בפמלייתו של נשיא גרמניה.
על הזכייה בתואר 'אשת השנה' אמרה רגינה סיקסט: "זה כבוד גדול מאד, לחברה ולי באופן אישי. התואר ממחיש את מה שיצרנו ב'סיקסט' בעשורים האחרונים: חברה מודרנית עם הצלחה בינלאומית הממשיכה בהתמדה להתפתח ולהתחדש...הפרסים אינם סיבה לנוח על זרי הדפנה, אלא תמריץ להמשיך ולהציע ללקוחות שלנו שירותים מעולים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: