אא

אתרי התיירות ערוכים לחודש דצמבר

מחנוכה ועד לחג המולד, אתרי התיירות ערוכים לקבל פניהם של מאות אלפי התיירים והמטיילים, הצפויים לבקר ולתור את הארץ, במהלך חודש דצמבר .

Shutterstock Shutterstock
אתרי התיירות, האטרקציות ובתי המלון ערוכים לקבל פניהם של מאות אלפי המטיילים והתיירים, הצפויים לפקוד את אתרי התיירות, הבילוי והפנאי, במהלך חודש דצמבר, כך נמצא בפעולות הביקורת שסיימה לאחרונה יחידת הביקורת של משרד התיירות .

בחודש האחרון של שנת 2010, צפויה בארץ פעילות תיירותית ענפה, אשר תתחיל בחג החנוכה ותסתיים עם בואם של עשרות אלפי צליינים, אשר יגיעו לציין את חג המולד בארץ הקודש . ההערכה היא כי בחודש זה יגיעו לישראל כ - 250 אלף תיירים, זאת בנוסף לעשרות אלפי המטיילים הישראלים .

130 מיליון שקלים, השקיע משרד התיירות בשנת 2010, באמצעות החברה הממשלתית לתיירות, בפיתוח תשתיות תיירותיות קיימות וחדשות ברחבי הארץ, במטרה להרחיב, לשפר ולהנגיש את אתרי התיירות בישראל, ולאפשר ביקור ובילוי נוח ואטרקטיבי בהם .

לקראת חג החנוכה, מזמין משרד התיירות את המטיילים לבקר באתרים בהם הסתיימו העבודות בחודשים האחרונים ואלו נפתחו לביקור הקהל :

טבריה – הסתיימה הקמתה של אטרקציית המים בחלקה הדרומי של הטיילת – "הטיבריום" . האטרקציה משלבת אלמנטים של תאורה, מוסיקה, מים וקול . הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם גורמים בינלאומיים, הרשות לפיתוח הגליל והגנב ועיריית טבריה, האחראית לתפעול המיצג .

נהריה - הושלמה בנייתה של טיילת חוף, המתפרסת משפך הגעתון דרומה, תוך עבודות פיתוח שכללו הצבת תאורה, פיתוח המזח, התקנת מגרשי משחקים ומתקני כושר . כפר לימן הסמוך, זכה גם הוא לעבודות שיקום בציר המרכזי, המאפשר הגעה נוחה יותר לצימרים וחדרי הארחה ביישוב .

יפו - הושלם שלב נוסף בפיתוח התשתיות, במרכזה ההיסטורי של העיר, באזור כיכר השעון ושוק הפשפשים . הפיתוח, שנעשה בשיתוף עיריית תל אביב, הביא לגידול משמעותי במספר העסקים החדשים שנפתחו במתחם ולגידול במספר המועסקים שנקלטו בהם . בחללים הרבים שהיו אטומים עד כה, ניתן למצוא חנויות, גלריות ומסעדות.

ערד - שופץ ושודרג רובע האומנים ונפתחו בו עסקים תיירותיים רבים .
העבודה כללה עבודות פיתוח, גינון, ריהוט רחוב, תאורה, חניות ושילוט .

במסגרת התוכנית הלאומית לקידום ענף האופניים, אותה מוביל משרד התיירות, מוזמן הציבור ליהנות משבילי אופניים חדשים שנפתחו לאחרונה בעמק המעיינות, צופה כנרת ונחל שיקמה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: