אא

ביקוש רב לחדרים בבתי המלון בירושלים בסופי שבוע של דצמבר במסגרת מבצע 'חמשושלים'

אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים : "הצלחתו של הפרויקט מוכיחה את האטרקטיביות התרבותית של ירושלים גם לתיירות פנים" .

Shutterstock Shutterstock
אלפי נופשים ישראלים צפויים ללון בבתי המלון בירושלים במהלך שלושת סופי השבוע הראשונים של דצמבר 2010 ולבלות באירועי פסטיבל 'חמשושלים' בבירה.
מעל 500 סופי שבוע כבר הוזמנו בבתי המלון בשלושת סופי השבוע הראשונים של דצמבר וההרשמות עדיין בעיצומן .
לנופשים תוצע הנחה אחידה ומשמעותית : לילה ראשון בהנחה של 50% , ללנים שני לילות בעיר ועוד הטבות הכוללות סיורים ומופעים מיוחדים בעיר . 

במסגרת אירועי 'חמשושלים' - הפסטיבל החורפי הירושלמי, ייפתחו עשרות אתרי תיירות ומוסדות תרבות מרכזיים בעיר ללא תשלום, עד השעות הקטנות של הלילה . כמאה מסעדות יציעו תפריטים במחירים מיוחדים ויתקיימו אירועי ומופעי חוצות בכל רחבי העיר .

'חמשושלים', הינו יוזמה משותפת של הרשות לפיתוח ירושלים, עירית ירושלים, משרד התיירות, משרד ראש הממשלה, התאחדות בתי המלון והחברה העירונית 'אריאל', המפיקה את אירועי הפסטיבל .

אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים :
"הצלחתו של הפרויקט מוכיחה את האטרקטיביות התרבותית של ירושלים גם לתיירות פנים . אנו מציעים שפע של אטרקציות והטבות לכל הבאים לעיר, במהלך סופי השבוע של אירועי חמשושלים ובמיוחד לאלו שיגיעו ויישארו ללון בירושלים " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: