אא

רשת ישרוטל לבורסה : הנזקים שנגרמו לאחוזת יערות הכרמל אינם מהותיים

בעקבות אסון השריפה בכרמל, אשר הגיע לפאתי מלון אחוזת הכרמל ואף פגע במרפסת המסעדה, החברה מציינת בהודעתה כי יש לה ביטוח אובדן הכנסות.

Shutterstock Shutterstock
מלון יערות הכרמל מרשת מלונות ישרוטל עדיין ריק מנופשים ועובדים, בשל אסון השריפה בכרמל. מי ששוהה במקום מאז תחילת השריפה, הוא מנכ"ל הרשת, ליאור רביב, בין החפ"ק שהוקם ע"י כוחות הביטחון לבית המלון.

רביב שהה אתמול במקום, כאשר החלה שריפה במרפסת המסעדה וכיבה את האש עם אמצעי כיבוי שהיה ברשותו והזעיק במקביל את כוחות כיבוי האש שהיו בסמוך.

רשת ישרוטל מסרה היום בהודעה לבורסה לניירות ערך כי: "החברה מודיעה בזאת שאחוזת הבריאות יערות הכרמל סגורה לאורחים עקב נזקי השריפה הגדולה ביערות הכרמל. החברה תחל באומדן הנזקים מייד עם סיום הכיבוי של השריפה ותתקנם בהקדם האפשרי". כמו כן מציינים ברשת כי:  "ככל הידוע בשלב זה, הנזקים שנגרמו לאחוזה אינם מהותיים ומבוטחים בביטוח רכוש ואובדן הכנסות".

למעשה הנזק הגדול של המלון בא לידי ביטוי בעיקר בהרס של היערות, שספיקו את האווירה הפסטורלית והייחודית ושל כל הירוק שסבב את המלון.

אורחי המלון נהגו לצאת לטיולים רגליים באזור וכעת נותרה רק אדמה חרוכה ושרופה.

בישרוטל מחכים לראות שאכן משתלטים סופית על השריפה ושמלון יערות הכרמל ניצל ואז יוכלו לחשוב על הערכות מחדש של המלון, שלמעשה איבד את הייחודיות שלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: