מס הכנסה בודק את כרטיסי ה - AD
ברשויות המס החלו לפנות למשרדי נסיעות ולשאול אותם על כרטיסים אלה ותשלום המסים השונים. מי אמור לשאת בכך, חברות התעופה או הסוכנים ?
בשבועות האחרונים עדים חלק מסוכני הנסיעות לפניות של שלטונות מס הכנסה, שהחלו לשאול אותם לגבי כרטיסי AD . אלו כרטיסי טיסה שמוציאים למי שנוסע במסגרת תפקיד, והסוכן משלם כ - 25% מעלות הכרטיס, כאשר ה - 75% הנותרים ניתנים כהנחה ע"י חברת התעופה . בדרך כלל 25% שמשלם הסוכן, מחושב לפי המחיר הגבוה של הכרטיס . היו בעבר מקרים שתשלום מלא של כרטיס טיסה, היה זול יותר מ - 25% מהמחיר הגבוה .
כעת בודקים בשלטונות המס לגבי תשלום המסים, לאור ההנחה וההטבה לכאורה שמקבלים המשתמשים בכרטיס זה .
סוכני נסיעות איתם דיברנו ציינו, כי אם יש תשלום האמור להיעשות על כרטיסי AD, חברות התעופה צריכות לשלם אותו והם אינם מוכנים שיפילו עליהם תיקים חדשים .
אין ספק שהדבר מעורר עניין רב ומשמעותי ומעלה את השאלה : האם סוכני הנסיעות יצטרכו להתחיל לעשות חישובים חדשים לגבי עלות כרטיסי הטיסה של AD ?
בענף עוקבים אחר ההתפתחויות בסוגיה זו .
כעת בודקים בשלטונות המס לגבי תשלום המסים, לאור ההנחה וההטבה לכאורה שמקבלים המשתמשים בכרטיס זה .
סוכני נסיעות איתם דיברנו ציינו, כי אם יש תשלום האמור להיעשות על כרטיסי AD, חברות התעופה צריכות לשלם אותו והם אינם מוכנים שיפילו עליהם תיקים חדשים .
אין ספק שהדבר מעורר עניין רב ומשמעותי ומעלה את השאלה : האם סוכני הנסיעות יצטרכו להתחיל לעשות חישובים חדשים לגבי עלות כרטיסי הטיסה של AD ?
בענף עוקבים אחר ההתפתחויות בסוגיה זו .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}