אא

חגיגות החורף בצפון מתחילות

כל הגופים האמונים על הטבע וקידום הגליל - בשיתוף פעולה ראשון בפסטיבל "חורף של ציפורים", אירוע הצפרות הבינלאומי הראשון בגליל, השקעה של כמיליון ש"ח בקידום תיירות פנים לגליל בחורף .

Shutterstock Shutterstock
שיתוף פעולה ראשון מסוגו, המשתף את כל הגופים האמונים על הטבע וקידום הגליל, יעודד תיירות פנים בתקופת החורף לגליל .
בהשקעה של כמיליון ש"ח, חברו רשות הטבע והגנים, החברה להגנת הטבע, הקרן הקיימת לישראל, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ועמותות התיירות בגליל ויציעו לקהל הישראלי להצפין בשבועות הקרובים ולחוות שלל של אירועים, סביב צפרות בגליל .

היצע האירועים בפסטיבל, שימשך חודש שלם, יתקיים בכלל האתרים של כל הגופים הקשורים, שמורות טבע, גנים לאומיים, אתרי קק"ל, מוזיאונים ועוד .
אוכל ולינות יוצעו לנופשים בשלל האופציות של הגליל . מבתי מלון ברמה גבוהה, דרך תיירות עממית וכמובן לינה בצימרים באזור . בכוונת יוזמי הפסטיבל להפוך את האירוע לאירוע קבוע ושנתי, כשמאמצים רבים נעשים להביא לפסטיבל קהל של חובבי צפרות מאירופה וארה"ב .
הפסטיבל יתקיים ב - 16 לדצמבר עד ה - 8 לינואר .

דן אלון, מרכז הפסטיבל, המכהן בתפקיד מנהל מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע : "בגליל ניתן לצפות בחודשי החורף בכ - 300 מיני עופות, רבים מהם מגיעים אלינו מאירופה ומאסיה . מגוון בתי הגידול מבקעת הירדן ועד מרומי ההרים, יוצר איזור מחיה ייחודי שאין רבים דומים לו בעולם . שמנו לעצמנו מטרה לחשוף את יופיו של הגליל, דרך הכרת עולם הציפורים, אל ציבור חובבי הטבע והטיולים בארץ ובעולם . הצפרות היא תחביב נפוץ באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה ובחלק ממדינות אסיה . כמאה מיליון צפרים חובבים מסתובבים בעולם .
ישראל בכלל והגליל בפרט הם ללא ספק מהחשובים שביעדים של אותם צפרים .
המוזיאון החי הפרוס לעיני המתבונן בגליל הוא אדיר ומרתק ומומחים מטעם הפסטיבל של שלושת הגופים השותפים לו, יעמדו לרשות הקהל בהסברים, הדגמות והדרכות " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: