אא

הונאה נרחבת במשרדי הנסיעות: תשלום כרטיסי טיסה במספרי כרטיסי אשראי ממנפיקים בחו"ל

חברת ישראכרט מזהירה את הסוכנים, כי בחלק מהמקרים אף הוצגו לסוכנויות הנסיעות, במסגרת התכתובות גם צילומים של כרטיסי אשראי, אשר מהווים כביכול את הכרטיס עימו מבקשים לבצע את התשלום.

Shutterstock Shutterstock
חברת כרטיסי האשראי ישראכרט מזהירה את סוכני הנסיעות, כי לאחרונה זוהתה פעילות הונאה נרחבת, אשר מתמקדת בסוכנויות נסיעות בכל רחבי הארץ. ההונאה מתאפיינת בביצוע הזמנת כרטיסי טיסה וחופשות שונות, אשר משולמים במספרי כרטיסי אשראי ממנפיקים בחו"ל .

מספרי הכרטיסים מתקבלים בסוכנויות הנסיעות באמצעות תכתובות דואר אלקטרוני, ששולחים הנוכלים ובהן בקשות להזמנת כרטיסי טיסה ליעדים שונים בחו"ל, ובדגש על אפריקה . בחלק מהמקרים אף הוצגו לסוכנויות הנסיעות במסגרת התכתובות גם תמונות של כרטיסי אשראי אשר מהווים כביכול את הכרטיס עימו מבקשים לבצע את התשלום.

יש לציין כי ניתן לזייף גם תמונות של כרטיסי אשראי ולפיכך הצגת צילום כרטיס אשראי באינטרנט איננה מהווה ערובה לתקינות העסקה.

בישראכרט ממליצים לסוכנים לבדוק את שלוש הספרות בגב הכרטיס, לנהל רשימות שחורות שאם מבצעי ההזמנות ינסו שוב לבצע עסקה תחת אותו שם משתמש לא יקבלו אישור, לבצע עסקה בטוחה מול חברות האשראי ואימות פרטים מול חברת האשראי.

כמו כן להתייחס לסימנים הבאים, שאמורים לעורר חשד: שם מחזיק הכרטיס אינו תואם לשם הנוסע, כרטיס לכיוון אחד, נוסע יחיד, זמן בין הטיסה להזמנה קטן מ-24 שעות, סוג נסיעה - טיסה טרנס אטלנטית, העברת מספר כרטיסים ברצף תחת אותו מזמין, במיוחד אם חלק מהכרטיסים אינם מקבלים אישור וטיסה ממקום אחד בחו"ל למקום אחר בחו"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: