אא

"סקול" בחרה ב"סנורמה קרוזס" כחברת הקרוזים המועדפת בטורקיה לשנת 2011

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה : " הבחירה של ארגון התיירות "סקול" הטורקי בחברת סנורמה קרוזס דווקא בשנה שבה פרץ משבר בין המדינות, מבטאת את ההכרה המקצועית של ענף התיירות הטורקי בפעילות שמקיימת החברה בתחום התיירות " .

צילום: pixabay צילום: pixabay

השלוחה הטורקית של ארגון התיירות הבינלאומי "סקול", הנחשבת לגדולה בעולם ומונה כ - 700 מנהלים וסוכני נסיעות מענף התיירות הטורקי, בחרה אתמול בחברת "סנורמה קרוזס", בעלת הזיכיון בטורקיה של חברת השייט ROYAL CARIBBEAN INTERNATIONAL, כ " חברת הקרוזים המועדפת בטורקיה לשנת 2010 " .

חברת "סנורמה קרוזס" בבעלות אורי שנבל שהינו גם מנכ"ל חברת "סנורמה" בישראל, גברה בתחרות על מספר חברות בינלאומית הפועלות בטורקיה בניהן : MSC, קרניבל, פרינסס, Holand-America וחברת הקרוזים קוסטה .

לדברי אורי שנבל : " הבחירה של ארגון התיירות "סקול" הטורקי בחברת סנורמה קרוזס דווקא בשנה שבה פרץ משבר בין המדינות, מבטאת את ההכרה המקצועית של ענף התיירות הטורקי בפעילות שמקיימת החברה בתחום התיירות " .

מתחילת השנה מדווחת חברת "רויאל קאריביאן" על גידול של 40% במספר הנוסעים העולים על האוניות ברחבי טורקיה . במהלך 2011 בחברה צופים לרשום גידול נוסף לאור העובדה שהאניות תצאנה גם מנמלי איסטנבול וקושדאסי .

"סקול" , הינו ארגון בינלאומי שמאגד במסגרתו את כל העוסקים בענף התיירות . הארגון מונה כיום כ - 20,000 חברים מ - 86 מדינות בעולם .
החברים ב"סקול" באים מקרב הדרג הניהולי הבכיר של ענפי התיירות השונים .
מידי שנה הם מתכנסים באחד מהמועדונים בעולם למספר ימים, שם נוצרים קשרים עם צמרת תעשיית התיירות העולמית .
היתרון העסקי בארגון סקול ברור, מאחר וחבריו באים מתחומי עיסוק משותפים קשורים בנסיעות, תיירות, תעופה, מלונאות, ספנות והשכרת רכב .


בתמונה : נשיא מועדון "סקול" באיסטנבול מעניק את הפרס באירוע לאורי שנבל מנכ"ל סנורמה ולבולנט טאטלאו מנהל פעילות סנורמה בטורקיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: