אא

יוטרוול ובית הספר לתיירות של אוניברסיטת חיפה חתמו על שיתוף פעולה

לאחר משא ומתן ארוך שכלל פגישות בין הנהלת רשת יוטרוול עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' אהרון בן זאב ומנכ"ל בית הספר לתיירות, גבי מלכה, חתמו היום הצדדים על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהם.

Shutterstock Shutterstock

חברת יוטרוול ובית ספר לתיירות של אוניברסיטת חיפה חתמו על הסכם שיתוף פעולה. שני הצדדים הסכימו על שיתוף פעולה בתחום ההדרכה וההכשרה במקצועות התיירות, הן ברמה האסטרטגית של זיהוי מגמות והערכות מקצועית והדרכתית להן והן ברמה הטקטית של קיום הרצאות, סדנאות, קורסים, ימי עיון וכיוצא בזה – על ידי הקמת מגמה חדשה להתמחויות למנהלים וסוכנים במשרדי הנסיעות.


המו"מ כלל פגישות בין הנהלת רשת יוטרוול עם נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' אהרון בן זאב ומנכ"ל בית ספר לתיירות, גבי מלכה. במסגרת ההסכם תזכה יוטרוול במספר יתרונות ובכללם, שיבוץ והשמת בוגרי הקורסים של בית הספר לתיירות ובדגש על סוכני הנסיעות, כמו כן יקיים בית הספר לתיירות, קורסים ייעודיים בהתאם לצורכי סוכנויות הנסיעות החברות ברשת יוטרוול, כדוגמת קורס פקידי נסיעות מקוצר למגזר החרדי והתמחויות למנהלים.


במסגרת זו בודקים כעת באוניברסיטת חיפה, לקיים מסלול ייחודי לתואר ראשון במסגרת החוג לתכניות מיוחדות למנהלי משרדי הנסיעות וזאת לאחר שבסקר שערכה יוטרוול בקרב מנהליה, נמצא שמעל ל- 40% מהמנהלים מבקשים לרכוש השכלה אקדמית.  יוטרוול הודיעה כי היא תעניק מלגות לתלמידים מצטיינים ולכאלה, שלאחר לימודיהם ישובצו במשרדי הרשת כעובדים בשכר וכן תפעל לפרסום בית הספר בערוצי המדיה השונים העומדים לרשותה, כגון: אתר האינטרנט הרשתי, פורטל Travelpartner, חוברת המוצרים האלקטרונית של הרשת ועוד.


בתכנון העתידי מתכוונים ביוטרוול, ליצור שיתוף פעולה בין מערכת ההדרכה בתיירות של אוניברסיטת חיפה ובין רשת Travelsavers העולמית, שיוטרוול היא חלק ממנה. בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול אמר היום כי 'זהו הסכם בעל חשיבות רבה עבורינו, שכן אנו ממסדים באמצעותו את מערך ההדרכות ל- 600 סוכני הרשת ומנהליו. בעידן שבו מימד אי הודאות גדל, יוטרוול מציגה תוכנית ברורה לפעולה, שההכשרה המקצועית היא חלק מרכזי בה'.


כאמור, יוטרוול תשמש כפלטפורמה יישומית עבור בוגרי בית הספר לתיירות, במקצועות הנדרשים לה בעיקר סוכני נסיעות  ובהקשר זה נתבקשו מנהלי הרשת להעביר את דרישותיהם לכח אדם במשרדים ומטה הרשת, ביחד עם הנהלת בית הספר לתיירות, יפעל להשמה מקצועית ומהירה. יוטרוול גם תקיים יום עיון מיוחד לכל מנהלי הרשת ב-9 לספטמבר ובו תוצג האסטרטגיה הרשתית לפעולה בעידן עמלת ה-0. מהנהלת יוטרוול נמסר, כי ביום העיון יוצגו בפני מנהלי המשרדים ברשת, מגוון הפתרונות והדרכים להתמודד אל מול אי הודאות הכרוכה במודל ה-0 עמלה, וכן יוצג הניתוח שנעשה ביוטרוול לגבי התהליך המקביל של הורדת העמלות, כפי שהתקיים בארה"ב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: