אא

אקסנצ'ר והילטון חותמות על הסכם רב שנתי לאספקת שירותים טכנולוגיים

במסגרת ההסכם תספק אקסנצ'ר שירותי תמיכה ופיתוח ליישומים הקשורים למערכת ניהול הנכסים, ואתרי אינטרנט התומכים בביצוע עסקאות ומקיפים מעל ל - 3,600 מלונות בכל העולם .

Shutterstock Shutterstock
אקסנצ'ר העולמית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור חוץ בכל העולם, הודיעה על הסכם רב שנתי עם רשת המלונות הילטון העולמית, לאספקת שירותי תמיכה ופיתוח יישומי טכנולוגיה . פרטיה הכספיים של העסקה לא הותרו לפרסום .

במסגרת ההסכם תספק אקסנצ'ר שירותי תמיכה ופיתוח ליישומים הקשורים למערכת ניהול הנכסים, ואתרי אינטרנט התומכים בביצוע עסקאות ומקיפים מעל ל - 3,600 מלונות בכל העולם . בנוסף, אקסנצ'ר תספק שירותי תמיכה עבור רשת המחשוב של מלונות הילטון .

אקסנצ'ר תספק את השירותים להילטון באמצעות הרשת הבינלאומית שלה, ובשיתוף ספקית שירותי הטכנולוגיה העסקיים Avanade, הנמצאת בבעלות חלקית של אקסנצ'ר .

" אנו שמחים לצרף את אקסנצ'ר, מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, לרשת שיתופי הפעולה שלנו בתחום החדשנות . ניסיונה הגלובלי של אקסנצ'ר בתעשיית האירוח, והידע הקיים במערכות הילטון העולמית, יאפשרו לנו להמשיך לפתח את היכולות המתקדמות של מערכותינו " , כך מסר רוברט ווב, קצין המידע הראשי של הילטון העולמית .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: