אא

שירות חדש במשרדי יוטרוול – רכישת מט"ח

יוטרוול חתמה על הסכם עם חברת Change Place על הענקת שירותי מכירת מט"ח לנוסעים . משרד הנסיעות יקבל עמלה עבור הליך המכירה, שמתבצע כולו באמצעות תוכנה ייעודית לכך .

Shutterstock Shutterstock
הרשת שלה 166 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ וכ - 80 משרדים יאט"איים, חתמה על הסכם עם חברת Change Place על הענקת שירותי מכירת מט"ח לנוסעים . בפועל, כל נוסע באחד ממשרדי הרשת יוכל לרכוש מפקיד הנסיעות כל מטבע זר שהוא חפץ בו ולשלם עבורו במזומן שקלי או בכרטיס אשראי ואף בתשלומים . המט"ח ימתין לנוסע בשדה התעופה בדלפקים של חברת CP, או יגיע ישירות לביתו של הלקוח באמצעות שליח .

כמקובל, משרד הנסיעות יקבל עמלה עבור הליך המכירה, שמתבצע כולו באמצעות תוכנה ייעודית לכך . בכל משרדי יוטרוול תותקן התוכנה, המאפשרת לפקידי הנסיעות למכור את המט"ח באופן אינטרנטי ומיידי ומבלי שהסוכן 'נוגע' בפועל בכסף .

מעבר למימד הרווחיות שכרוך בעניין, הדבר גם מעניק למשרד הנסיעות אפשרות להרחיב את מעגל השירותים שהוא מעניק לנוסע ובכך למקסם את התועלת שהנוסע מפיק מהתקשרותו עם סוכנות הנסיעות .

הנהלת יוטרוול ציינה כי שירות זה מצטרף לנדבך שלם של שירותים משלימים שהרשת מפתחת בקרב משרדיה וזאת מתוך כוונה להציע לנוסע סל תועלות במתכונת של One Stop Shop .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: