אא

המלונאים מציגים : בוחרים ומבטלים הצבעות - 'דמוקרטיה חדשה'

במהלך הכינוס השנתי הצביעו המלונאים על שינוי תקנון שבבחירות הבאות . מי שלא מלונאי לא יוכל להיבחר למוסדות . לפי הספירה הודיעו כי לא היה את הרוב לאישור . לאחר מכאן החליטו לקיים שוב הצבעה אחה"צ . זו כנראה המצאה מחדש למושג בחירות . שר התיירות תקף את שר האוצר ורמז על הריסת מלונות ים המלח .

Shutterstock Shutterstock
נשיא התאחדות המלונות אלי גונן אמר היום למלונאים כי יש לו כבר הסכם לניהול מלון אחד ועוד שני הסכמים בדרך, כך שמי שדואג שהוא לא מתעסק בניהול שוטף של מלון אז אין לו בעיה עם זה יותר . גונן ציין שמי שרוצה יכול לראות אצלו את ההסכמים . זאת היה על רקע הרצון לשנות את תקנון הבחירות, שמי שאינו מתעסק בניהול מלון או רשתות באופן שוטף, לא יוכל להיבחר או להתמודד למוסדות ההתאחדות כמו לתפקיד הנשיא .

כדי להעביר את ההחלטה היה צריך להיות רוב של שני שליש מהצירים שהיו באולם באותו זמן . פעמיים ספרו את מי שהצביע בעד ונגד, ולבסוף הודיעו לנוכחים כי ההצעה לא עברה, מאחר ולא היה את הרוב הנדרש. רוב הנוכחים היו בהלם שהיא לא עברה ולפתע הודיעו כי החליטו לקיים הצבעה מחדש שתתקיים אחה"צ, יחד עם הבחירות לתפקיד הנשיא ומו"מ הנשיא . אכן דמוקרטיה במיטבה של המלונאים או המצאה מחדש לבחירות .

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב תקף היום במהלך הכינוס את שר התיירות: "אני נדהם לפעמים ממה שקורה במדינה ע"י גורמי ממשל שאחראים לכל מיני דברים . אתמול למשל חוק ההסדרים ברח מתשומת לב הציבורית, שהוחלט להמשיך את הפטור מתשלום מס על ההכנסות של עיתונאים זרים שנמצאים פה באורך קבע .הם משפיעים על דעת הקהל העולמית, צריך לכבד אותם . אז חסכו כ - 800 אלף ש"ח, האם יש גבול לעוולת למה שעושים פה? כל ההשתלחות והתדמית הזו, משפיעים על מצב התיירים בארץ . איך אפשר לשפר אם אנחנו פוגעים במי שיושב פה" .

שר התיירות תמך להמשיך את הפטור בניגוד לעמדת האוצר. שר התיירות הוסיף: "למה שאני לא אוכל לשלוט בתקציב שלי ולחלק אותו לפי ראות עיני, אבל האוצר אוהב לשלוט בכל" .

השר מיסז'ניקוב חזר על דברי שר האוצר שאמר שיש בעיה של אטרקציות . שר התיירות אמר לגבי דרוג בתי המלון כי: "נעשה את דרוג בתי המלון רק בתיאום המלונאים" .

לגבי ים המלח אמר שר התיירות: "זה מקום שמושך הרבה תיירים, נפל בחלקי זכות לקבוע מה עושים עם האזור, כדי לשמור על האופי תיירותי וכלכלי . בסוף ינואר אצטרך להכריז על איזו אופציה להמליץ לממשלה מה לעשות כדי להציל את האזור . אתם אנשים עם חזון, בואו נסתכל איך ביחד אפשר להפוך את האזור ליותר מתיור" . למעשה שר התיירות רמז בדבריו כי לא יהיה מנוס מהריסת מלונות ים המלח והעתקתם .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: