אא

האצולה מול המלונאים הבודדים. מי ינצח?

הבחירות לנשיאות התאחדות המלונות מתחילות כעת. לפני כן היו חילופי עקיצות בין שני המתמודדים. פדרמן עקץ את גונן:"מי שצריך להיות חבר בהתאחדות זה לא מלונות בתכנון". גונן: "קוויתי שתהיה בי תמיכה חוצת מחנות. אני ניהלתי רשת כמנכ"ל לא כחבר דירקטוריון".

Shutterstock Shutterstock

הבחירות לנשיאות התאחדות המלונות במלון קראון פלזה בירושלים מתחילות כעת. המלונאים יכריעו האם אלי גונן ימשיך בתפקיד או שעמי פדרמן יהיה הנשיא החדש.

רגע לפני ההתחלה שני המעומדים אמרו את דבריהם לחברים. למעשה ההכרעה תהיה תמיכת האצולה במשפחת פדרמן ועמי, לבין גונן, שזוכה לתמיכה מהמלונאים הבודדים.

עמי פדרמן תקף היום: "אנחנו התאחדות המלונות לא התאחדות התיירות. 5 מיליון תיירים זה יעד ראוי, אבל 20 אלף חדר עד 2015 לא ריאלי וגם לא היעד שלנו. זה יעד של משרד התיירות. לא יעד של התאחדות המלונות. לא מסוגלים לבנות אצלנו 4 מלונות".

פדרמן, שהודה לכל מי שתמך בו בגלוי כמו דוד פתאל, רפי שדה, הנרי טייק וסמדר נמרודי, עקץ את אלי גונן כאשר ציין: "בהתאחדות המלונות מי שיכול להיות חבר זה לא מלונות בתכנון, לא מלונות עתידיים אלא מלונות קיימים. המטרה של הארגון לדאוג לשגשוג כלכלי של המלונות".

פדרמן נתן נאום ארוך ואלי גונן עקץ אותו: "אני אנסה לעמוד בלוח הזמנים שהוקצה".

גונן אמר בדבריו כי: "אני נרגש כי חשבתי שלעשייה ויצירת המעמד להתאחדות המלונות תהיה הערכה אחידה. אולי משום שהאמנתי שאיש כמוני, שמייצג את השטח והמלונאי הבודד, להגדלת תקציבי פיתוח, הפחתת הוצאות תהיה תמיכה חוצה מחנות. יש לחברה שלי חוזה ניהול עם מלון ולא משהו עתידי. אני מצטער לא נולדתי למלונאות, אני הייתי באוניברסיטה. למעלה מעשור ניהלתי את רשת שרתון מוריה אותה הקמתי. ניהלתי הלכה למעשה לא חבר דירקטוריון אלא כמנכ"ל הייתי מעורב בכל".


 


גונן הוסיף ואמר למלונאים: "אני מבקש את תמיכתכם לא בשם קומבינה ולא בשם דילים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: