אא

מחירי חיסכון בטיסות למזרח

יש תיירות משיקה שירות "דרייב למזרח" מתל אביב לעמאן, עם חיסכון של כ - 250-300 $ בכרטיס טיסה ליעדים שונים במזרח, כגון: תאילנד, הודו וסרי לנקה .

Shutterstock Shutterstock
קבוצת 'יש תיירות' הודיעה הבוקר על השקה של טיסות מוזלות למזרח, בעזרת קו חדש וקבוע של שירות הסעות מתל אביב לעמאן וטיסות המשך ליעדים במזרח . שירות 'דרייב למזרח' הינו אלטרנטיבה זולה להגעה למזרח ומענה למחסור במקומות בטיסות היוצאות מישראל, כפי שמספרת ריוי שבתאי, סמנכ"ל מסחר ופיתוח בקבוצה: "מטרת השירות החדש היא לחסוך בעלויות הטיסה למזרח בכ - 25% חיסכון ממחירי השוק כיום ומיועדת בעיקר לפלח השוק הצעיר, הרואה במזרח יעד מועדף ומחפש את המחיר הזול במיוחד . החיסכון הכספי בהסעה מאורגנת למעבר הגבול בירדן והמשך העברה לטיסת המשך מעמאן הוא כ - 250-300 $ לנוסע ובפלחי השוק של משפחות וצעירים הנוסעים לחופשות, מדובר בחיסכון משמעותי ביותר . הצפי שלנו הוא של כעשרת אלפים נוספים בשנה .
בשלב ראשון יפעל הקו בימי שני וחמישי . בחגים ובחופשת הקיץ אנחנו מתכוונים להפעיל אותו פעם ביום" .

דוגמאות למחירי כרטיסים בשירות 'דרייב ומזרח' של 'יש תיירות':

תאילנד - 766 $ .
הודו - 689 $ .
סרי לנקה - 695 $ .

המחיר כולל: הסעה למעבר הגבול בירדן וסיוע במעבר הגבול . ויזה לירדן, אגרות מעבר והמשך הסעה לנמל התעופה בעמאן וטיסה . כמובן, שהמחיר כולל את הנסיעה חזרה לישראל . שירות 'דרייב למזרח' ייצא מתל-אביב ויאסוף נוסעים מהצפון באזור מגידו . לתושבי הצפון מדובר בחסכון אדיר של זמן, לעומת נסיעה לנתב"ג ומשם טיסה לירדן .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: