אא

יוסי פתאל : "סניף יאט"א ישראל מטעה את סוכני הנסיעות בפרסומים מסלפים וחוטאים"

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות תוקף את יאט"א בדבר פרסומים על החלטת יאט"א מס' 818 ואומר לסוכנים כי: " ראוי שהבטחת יאט"א בישראל לעולם טוב יותר תחת שלטון החלטה 818, יתקבלו בספקנות המתבקשת " .

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, התקיף היום את יאט"א ישראל בהתקפה חסרת תקדים, נוכח הפרסומים של יאט"א על החלטת יאט"א 818 .

באיגרת מיוחדת לסוכני הנסיעות כתב פתאל בין השאר כי: "בימים האחרונים יצא עלון פרסומי ובו ידיעה המגוללת את מעלותיה ויתרונותיה של החלטת יאט"א מס' 818 עבור סוכני הנסיעות, כולל ציון מפורש לכך שהתקנה מבטיחה קיומה של וועדה משותפת לסוכנים ולנציגי חברת התעופה" .

פתאל מאשים: "לצערנו הרב, סניף יאט"א בישראל בחר להטעות את סוכני הנסיעות בפרסומים מסלפים וחוטאים לאמת, עד כדי הטלת דופי בתבונתם של האחרונים . הטעייה שכזו היא פועל יוצא מהעובדה שהחלטות יאט"א ידועות באורכן הבלתי רגיל ובמורכבותן, באופן הגורם לכך שרק מתי מעט שולטים באמת בסבך החד צדדי הזה של החלטות ארגון חברות התעופה" .

פתאל מציין כי: "תחת שלטון החלטה 818 יעבור מרכז הכוח וההכרעה למשרדי יאט"א בז'נבה, כאשר לשוק המקומי תהיה יכולת המלצה בלבד . המשמעות האמיתית: חיים תחת חסד רצונם הטוב של קברניטי יאט"א בז'נבה, מה שאינו מומלץ לסוכני הנסיעות, שגם כך כורעים תחת נטל ההחלטות המכבידות ותילי התילים של מילים וביטויים מנוסחים היטב, המאלצים את הסוכן להרכין ראש ולהושיט יד לתשלום קנס כזה או אחר . ראוי שהבטחת יאט"א בישראל לעולם טוב יותר, תחת שלטון החלטה 818 יתקבלו בספקנות המתבקשת", אומר פתאל .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: