אא

נקודת אור ישראלית בתערוכת עיצוב יוקרתית בהולנד

גוף תאורה מסבון, ועגבניות מובילות אור, אלו רק חלק מגופי התאורה המפתיעים, המוצגים בימים אלו בתערוכת העיצוב "Liberation of Light", המתקיימת ב - Design huis היוקרתי, שבאיינדהובן, הולנד .

Shutterstock Shutterstock
"Liberation of Light" הינה תערוכת תאורת LED, המציעה הצצה אל תאורת העתיד . התערוכה מספקת מבט אל מהפכת התאורה, המתחוללת בימים אלו ומציגה את השלכותיה על החיים המערביים ואת השינויים התפיסתיים והעיצוביים, המתרחשים בתחום זה .

בתערוכה ניתן למצוא גם נקודת אור ישראלית:
מעצבי d-vision, חממת העיצוב של כתר פלסטיק, הוזמנו להציג בתערוכה היוקרתית את פרויקט "on-off" . הפרויקט הייחודי עושה שימוש בתאורת LED ובחומרים שלא נעשה בהם שימוש עד כה בתחום התאורה . המנורות בפרויקט מציעות שילוב מעניין בין חומר ואור, ועושות שימוש בדימויים שונים מהחיים דוגמת משחקי ילדות .

בין המנורות המוצגות: מנורות "מתנשקות" - כשהמגנט מחבר בין השתיים נדלק אור, מנורת עגבניות - הפועלת על סיב אופטי המוביל אור, מנורת מדוזה, מנורה הגדלה מניפוח בועות ומנורה שעשויה מסבון .

התערוכה נפתחה לכבוד שבוע העיצוב בהולנד , שמתקיים רובו ככולו באיינדהובן, ומוצגת עד ה - 30 בינואר, שווה לקפוץ לבקר ולהתרשם . במהלך השנה הבאה מתוכננת התערוכה לצאת לסיבוב ברחבי העולם, ולהיות מוצגת בסדרה של מוזיאונים, שגרירויות ועוד .

ה - Design Huis הינו אחד המוקדים העיקריים לעיצוב בהולנד, והמוביל בתחום העיצוב והחדשנות . השילוב של מחקר, מדע ועיצוב, שמאפיין את העיר איינדהובן בכלל, בה לידי ביטוי במוזיאון המהווה לא רק מקום תצוגה, אלא גם פלטפורמה למפגש מאתגר בין מוסדות, אנשים וארגונים מדיסציפלינות שונות .

בין המעצבים והאומנים הבינלאומיים המציגים/המשתתפים בתערוכה:
Philips Design, Pieke Bergmans , Moooi, Swarovski , Nai Publishers ורבים אחרים .

פרויקט d-vision חממת העיצוב וחזונו של סמי סגול, הבעלים של קבוצת כתר, נועד להצמיח דור חדש של מעצבים צעירים ישראליים מצטיינים, המשלבים יצירתיות מתפרצת עם יכולת יישומית טכנולוגית . פרויקט d-vision ציין השנה חמש שנות פעילות והישגים, בארץ ובעולם .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: