אא

יאט"א ישראל : "מנשרי התאחדות סוכני הנסיעות הן מבחינת סיסמאות ריקות מתוכן"

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, טען כי : "סניף יאט"א בישראל מטעה את סוכני הנסיעות בפרסומים מסלפים וחוטאים", יאט"א בישראל מסרה בתגובה, כי ישנה אפשרות לדיאלוג בין הסוכנים לחברות התעופה .

Shutterstock Shutterstock
בעקבות דבריו הקשים של יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, שהאשים כי "סניף יאט"א בישראל מטעה את סוכני הנסיעות בפרסומים מסלפים וחוטאים", יאט"א ישראל מסרו בתגובה : "יאט"א עומדת לחלוטין מאחורי הנאמר בעלון סוכני הנסיעות, אשר פורסם ב - 22 לדצמבר, יום רביעי שעבר . מנשרי התאחדות סוכני הנסיעות הן מבחינת סיסמאות ריקות מתוכן, מבחינת "אין חדש תחת השמש" . יאט"א שואפת לייצר דיאלוג קונסטרוקטיבי בין קהילת הסוכנים לקהילת חברות התעופה . דיאלוג כזה אפשרי גם בשוק הישראלי" .

מה שהקפיץ את סוכני הנסיעות זהו מנשר, ששלחה בשבוע שעבר יאט"א ישראל לסוכנים ועסקה בתקנה 818 . במנשר לסוכנים כתוב בין השאר כי: "תקנה 818 אומצה ומיושמת בהצלחה בכ - 90% מארצות אירופה לרבות: אוסטריה, שווייץ, צרפת, הונגריה, יוון, ספרד, גרמניה, הולנד, אנגליה וארצות סקנדינביה . תקנה 818 הינה מהמתקדמות בתקנות יאט"א, אשר הוראותיה מבוססות על ניסיון רב שנצבר בכל רחבי תבל . המאפיין המרכזי והמשמעותי של תקנה, 818 הינו הקמת פורום מקומי, בו חברים מספר שווה של נציגי סוכני נסיעות מחד ונציגי חברות תעופה מאידך" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: