אא

האחים נקש רוכשים את מלונות צל הרים ים המלח וסיאסטה אילת תמורת כ - 76 מיליון ש"ח

העסקה מבוצעת באמצעות חברת אורכידאה מלונות, מול גמול השקעות של ליאון רקנאטי . תמורת מניות גמול מלונות, ישלמו האחים נקש 50 מיליון ש"ח ועוד כ - 26 מיליון ש"ח יפרעו הלוואות שלקחו החברות המחזיקות במלונות .

Shutterstock Shutterstock
האחים נקש, ג'ו, רפי ואבי נקש, בעלי השליטה בחברת ארקיע, מרחיבים את עסקי התיירות שלהם בישראל, כאשר רכשו באמצעות חברת אורכידאה, ניהול מלונות מקבוצת ג'ורדאש, את מלונות צל הרים ים המלח וסיאסטה באילת , תמורת כ - 76 מיליון ש"ח . הרכישה בוצעה מול גמול השקעות בשליטת ליאון רקנאטי .

בדיווח לבורסה לניירות ערך, ציינו גמול השקעות, כי ישולם לה תמורה של כ - 50 מיליון ש"ח, ובנוסף לכך התחייבו הרוכשים לפרוע את כל ההלוואות מתאגידים בנקאיים שלקחו החברות המחזיקות במלונות, שמוערכים בכ - 26 מיליון ש"ח,
נכון למועד חתימת ההסכם אתמול בערב .

במעמד חתימת ההסכם הועבר כבר סכום סך של 7,425,000 ש"ח על ידי הרוכש במועד החתימה על ההסכם, לידי בא כוח החברה, בנאמנות עד למועד ההשלמה .

האחים נקש מתכוונים על ידי כך להרחיב את האחיזה בתיירות שלהם, כאשר בבעלותם כיום מלון אורכידאה אילת, אורכידאה הריף באילת, פארק פלאזה ואורכידאה בת"א . כמו כן נמצאים שני מלונות נוספים ביפו ובכנרת, שאמורים להבנות .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: