דיזנהאוז פותחת עמוד פייסבוק חדש ומכריזה על פרויקט " שגרירי דיזנהאוז "
זוכים בטיסה זוגית ולינה חינם באירופה וגם מדווחים על החופשה, ממש כמו מדריכי תיירות .
Shutterstock
בימים אלה פותחת דיזנהאוז עמוד פייסבוק חדש ומכריזה על מבצע "שגרירי דיזנהאוז" .
במסגרת המבצע, תטיס דיזנהאוז את ה"שגריר" הנבחר לסוף שבוע זוגי באירופה . לאחר שיחזור, ישתף השגריר את שאר החברים ויספר איפה כדאי להיות ומה כדאי לעשות .
על מנת להשתתף במבצע, יש להכנס לעמוד הפייסבוק החדש של דיזנהאוז, לוחצים על כפתור ה - "Like" , מצלמים סרטון שאורכו עד 2 דקות, בו מסבירים מדוע דווקא אתם מתאימים לתפקיד "שגריר דיזנהאוז" ולאיזה יעד מתוך היעדים המוצעים ברצונכם לנסוע . את הסרטון מעלים לקיר בעמוד הפייסבוק, בינתיים דיזנהאוז יבחנו את הסרטים ובסוף כל חודש יוכרז על הזוכה . ככל שהסרט שהגולשים יעלו יהיה יותר מקורי, מרענן, משעשע וייחודי, כך יעלו הסיכויים לזכות .
במהלך החופשה, ידווחו השגרירים על הפעילויות, היעדים, בתי המלון, הנופים והערים המיוחדות בהם ישהו .
בכל חודש ייבחר סרט אחד שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח של שלושה לילות במלון שלושה כוכבים באחת הערים המרכזיות של אירופה . הזוכה במקום השני יזכה בסוף שבוע זוגי במלון בארץ, והזוכה במקום השלישי יזכה בשובר זוגי לארוחת בוקר .
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז": "באמצעות עמוד הפייסבוק, המטרה שלנו היא לגרום לגולשים לשתף את חבריהם בחוויות החופשה שלהם . השיתוף של הגולשים יספר את סיפור נסיעתם לחו"ל " .
במסגרת המבצע, תטיס דיזנהאוז את ה"שגריר" הנבחר לסוף שבוע זוגי באירופה . לאחר שיחזור, ישתף השגריר את שאר החברים ויספר איפה כדאי להיות ומה כדאי לעשות .
על מנת להשתתף במבצע, יש להכנס לעמוד הפייסבוק החדש של דיזנהאוז, לוחצים על כפתור ה - "Like" , מצלמים סרטון שאורכו עד 2 דקות, בו מסבירים מדוע דווקא אתם מתאימים לתפקיד "שגריר דיזנהאוז" ולאיזה יעד מתוך היעדים המוצעים ברצונכם לנסוע . את הסרטון מעלים לקיר בעמוד הפייסבוק, בינתיים דיזנהאוז יבחנו את הסרטים ובסוף כל חודש יוכרז על הזוכה . ככל שהסרט שהגולשים יעלו יהיה יותר מקורי, מרענן, משעשע וייחודי, כך יעלו הסיכויים לזכות .
במהלך החופשה, ידווחו השגרירים על הפעילויות, היעדים, בתי המלון, הנופים והערים המיוחדות בהם ישהו .
בכל חודש ייבחר סרט אחד שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח של שלושה לילות במלון שלושה כוכבים באחת הערים המרכזיות של אירופה . הזוכה במקום השני יזכה בסוף שבוע זוגי במלון בארץ, והזוכה במקום השלישי יזכה בשובר זוגי לארוחת בוקר .
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז": "באמצעות עמוד הפייסבוק, המטרה שלנו היא לגרום לגולשים לשתף את חבריהם בחוויות החופשה שלהם . השיתוף של הגולשים יספר את סיפור נסיעתם לחו"ל " .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}