אא

רשת ריקושט השיקה את סניף הדגל החדש

חמי טפרברג, מנכ"ל הרשת, השיק השבוע את הסניף החדש, הממוקם ברמת אביב מול האוניברסיטה, אשר בהקמתו הושקעו כ - 1.5 מיליון ש"ח .

Shutterstock Shutterstock
חמי טפרברג, מנכ"ל רשת ריקושט, השיק השבוע את סניף הדגל החדש של הרשת, הממוקם ברמת אביב מול האוניברסיטה, אשר בהקמתו הושקעו כ - 1.5 מיליון ש"ח .
מי שהתכבד לברך את פתיחת הסניף היה בועז וקסמן, יו"ר קבוצת אופיר טורס והבעלים של רשת ריקושט . כאשר וקסמן ניגש לקחת את המיקרופון, הוא לא עבד . וקסמן לא איבד עשתונות וטיפס על שולחן, על מנת שכולם ישמעו את דבריו . את הברכה שלו הוא סיים במילים : "שתקנו נדל"ן בזול – ותמכרו ביוקר" .

בין הנוכחים היה גם כוכב מכבי ת"א בכדורסל, ליאור אליהו, אשר הגיע על מנת להצטייד בביגוד טרמי מיוחד, השומר על החום הגוף ומנדף זיעה, וזאת לקראת נסיעת הקבוצה לפולין למשחק נגד פרוקום גיליניה והעובדה שבאזור שורר קור מקפיא של 15 מעלות .

לחמי טפרברג היתה משימה לא קלה, למצוא לליאור ביגוד טרמי במידותיו, אך לבסוף נמצאה המידה המבוקשת שהתאימה לו . לצערו של ליאור, כמה שעות לאחר מכן הוא התבשר שבשל פציעתו בגב, הוא ייאלץ להישאר בארץ על מנת לנוח ולקבל טיפולים מתאימים .

עוד ניצפו באירוע: מיכל פורטמן - מנכ"לית חב' "סילון ספורט" , דורון מחלב - מנכ"ל ובעלים של חב' VF ישראל , אביעד צוברי - הבעלים והמנכ"ל של חב' סער , גלעד וקסמן - יבואן מותג איגל קריק וסאב זירו ועוד .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: