פרסום ראשון : בחודשים נובמבר - דצמבר הסוכנים עמדו רק ב - 89% מהטרגט של אל על
בממוצע המכירות בשוק, סוכני הנסיעות לא הצליחו לעמוד בטרגט הדו - חודשי שהציבה להם אל על . סוכנים מתלוננים על גובה הטרגט .
החודשיים האחרונים של שנת 2010 מעידים, כי לחלק גדול מהסוכנים יש בעיה לעמוד בטרגטים של חברת אל על . בטרגט של החודשים נובמבר-דצמבר, עמדו הסוכנים בממוצע רק על 89% מיעד הטרגט, שהציבה להם חברת אל על . הדבר מלמד על בעיה קשה בעמידה ביעדי המכירות של אל על . 89% הוא אחוז נמוך, המעיד על כך שבאל על הציבו לסוכנים טרגט גבוה מדי . בשיחות עם 'פספורטניוז' התלוננו סוכנים על גובה הטרגט, כפי שכבר התריעו מראש, שהוא מציב בפניהם בעיה לא קלה .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}