אא

פרסום ראשון : בחודשים נובמבר - דצמבר הסוכנים עמדו רק ב - 89% מהטרגט של אל על

בממוצע המכירות בשוק, סוכני הנסיעות לא הצליחו לעמוד בטרגט הדו - חודשי שהציבה להם אל על . סוכנים מתלוננים על גובה הטרגט .

החודשיים האחרונים של שנת 2010 מעידים, כי לחלק גדול מהסוכנים יש בעיה לעמוד בטרגטים של חברת אל על . בטרגט של החודשים נובמבר-דצמבר, עמדו הסוכנים בממוצע רק על 89% מיעד הטרגט, שהציבה להם חברת אל על . הדבר מלמד על בעיה קשה בעמידה ביעדי המכירות של אל על . 89% הוא אחוז נמוך, המעיד על כך שבאל על הציבו לסוכנים טרגט גבוה מדי . בשיחות עם 'פספורטניוז' התלוננו סוכנים על גובה הטרגט, כפי שכבר התריעו מראש, שהוא מציב בפניהם בעיה לא קלה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: