אא

"הכדור בידיים שלכם" – אמדאוס הוקירה את סוכני הנסיעות בחגיגת העשור

1,500 אורחים מכל מגזרי ענף התיירות השתתפו במסיבה הגרנדיוזית בהאנגר בנמל תל אביב.

Shutterstock Shutterstock

"וואלה, השקיעו אמדאוס האלה, מסיבה מסיבה!", התפעל בפני חברו צעיר, שנשא כוס בירה ויצא לעשן סיגריה מחוץ לאולם.

"אתה סוכן נסיעות?", נפנה אליו גבר מבוגר, שהגיש לו מצית. "אני כבר יותר משלושים שנה בענף. ראיתי בענף הזה הצלחות גדולות ונפילות גדולות עוד יותר. כשאמדאוס נכנסה לארץ, לפני עשר שנים, הייתי בטוח שזה פלופ, שלא יימשך הרבה זמן, והנה הם כאן, ועוד איך, וכנראה יהיו עוד הרבה זמן".

ואכן, מסיבת עשור גרנדיוזית, כפי שאמדאוס ערכה וחגגה עם כל ענף התיירות, יש בה גם כדי להעיד על עשר שנים של הצלחה מרשימה ועל איתנות מבוססת שאין עליה עוררין.

כ-1,500 אורחים מכל מגזרי תעשיית התיירות - סוכני נסיעות, סיטונאי תיירות, נציגי חברות תעופה - גדשו את אולם ההאנגר בנמל תל אביב ונהנו מחגיגה מגוונת ורבת טעמים, תרתי משמע. את פני האורחים קיבלו גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, וסגניתו שרי מורשת, בלוויית נציגי הנהלת אמדאוס העולמית, טטיאנה לושיקובה ממטה החברה בניס וארנסטו סאנצ'ס ממדריד. בנות רביעיית מיתרים בלבן הנעימו בכניסה לאולם במוסיקה קלסית קלה ומשובבת והאורחים זרמו לעבר דוכני המזון והמשקה ונהנו מאווירה של חברותא.

"הערב הזה הוא ערב שלכם ולמענכם, סוכני הנסיעות", פתח גדי מור את החלק הטקסי של החגיגה. "זוהי מסיבת הוקרה ותודה לכם על האמון, על התמיכה ועל שיתוף הפעולה", ציין והבטיח ש"גם בעתיד נוסיף להשקיע מאמצים ואמצעים כדי לספק לכם את השרות הטוב ביותר". גדי העלה על נס גם את יחסי העבודה המעולים עם ספקי התיירות וחברות התעופה והדגיש את הירתמותם של סוכני הנסיעות, חברי מועדון 'אמדאוס פירסט', למבצעי התרמה למען הקהילה והחברה. חגיגת העשור עמדה בסימן תרומה ותמיכה באלו"ט, הארגון למען הילדים האוטיסטים, ואיזי בורוביץ, יו"ר אלו"ט, התכבד לעלות על הבמה ולקבל צ'ק של יותר מ-25 אלף שקלים, שנתרם למען הילדים האוטיסטים ע"י חברי מועדון 'אמדאוס פירסט'.

כמובן, גם עובדי אמדאוס זכו לתודה והוקרה מפי המנכ"ל, ובתום הקרנת סרט על פועלם, שכלל גם מגוון ברכות לציון עשור לפעילות החברה, התייצבו כולם על הבמה, וכשנדלקו הזרקורים, השליכו כדורים צבעוניים לעבר הקהל. "הכדור בידיים שלכם" – קראו לעבר סוכני הנסיעות כדי להמחיש את השותפות, ההוקרה והתודה.
זה היה האות לתחילת הבילוי הלילי. להקת אובלינס הרשימה במופע של שירי להקת קווין ודנה אינטרנשונל סחפה את הקהל בשיריה הקצביים, והחגיגה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה במטעמים, משקאות ומסיבת ריקודים עליזה.




בנות רביעיית המיתרים מנעימות במוסיקה


אריה גרנות מטיולי מילניום , עופר גת ודוד מימון מאל על


אבי פרידמן מיונייטד-קונטיננטל ודני סעדון מאל על


אריה גרנות ובצלאל קרבט, מנכ"ל סנדור


גדי מור ונציגי אמדאוס העולמית


איזי בורוביץ מקבל מידי גדי מור צ'ק, תרומת מועדון הסוכנים לילדי אלו"ט


דנה אינטרנשיונל סוחפת את הקהל


שרי מורשת עם אריה ארמון מטופז טורס


צוות אמדאוס משליך כדורים אל הקהל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: