אא

פתאל ועוגן נדל"ן חתמו על ההסכם להקמת מלון עסקים ברחובות

ההשקעה מוערכת בכ-26 מיליון ש"ח. במלון העסקים-בוטיק יהיו 125 חדרים.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות פתאל חתמה היום על ההסכם עם עוגן נדל"ן להקמת מלון העסקים ברחובות, אשר ימותג "לאונרדו בוטיק". זהו המלון ה- 30 של רשת פתאל בישראל.

לאחרונה ניתן אישור למתן תוקף לתב"ע בפרויקט של עוגן ברחובות, המרחיב את הזכויות בכ - 33,000 מ"ר נוספים, לבניית 3 מגדלים נוספים בפארק המדע ברחובות. התב"ע מאפשרת מגוון שימושים, כגון: מלונאות, מסחר, מרפאות וכמובן משרדים.

רשת פתאל תשכור מחברת עוגן נדל"ן מבנה קיים בן 7,000 מ"ר ותהפכו למלון עסקים-בוטיקי בן 125 חדרים, בהשקעה המוערכת בכ- 26 מיליון ₪.

בדומה ללאונרדו בוטיק ברמת החיל, אשר הוקם לפני כשנה וחצי, יעוצב גם המלון ברחובות על פי סטנדרטים גבוהים ויוקרתיים, בניצוחם של משה קסטיאל וליאורה עופר והאדריכלים ארי שלתיאל ורחל אברהם.

המלון יכלול טרקלין עסקים מפואר, חדר כושר, לובי ושירותים נלווים בעלי אוריינטציה עסקית, כמו גם שלוחה נוספת של מסעדת "אי זוגי" של השף איתן מזרחי, שייסד את המסעדה במלון לאונרדו בוטיק ברמת החיל.

מסקר שערכה רשת פתאל בקרב חברות הפועלות באזור עולה, כי קיים פוטנציאל גדול לתיירות עסקית באזור, שכבר היום עומד על ממוצע של כ- 100 אורחים בשבוע, השוהים 4.7 לילות בממוצע בכל ביקור.

81% מהלינות הם של עובדים בכירים, 16% של עובדים זוטרים, 10% של אנשי אקדמיה ו-6% מדענים. 68% מהנשאלים ציינו כי יעדיפו את הלינה במלון בשל גורם הקרבה.

לדברי דוד פתאל, הבעלים של רשת מלונות פתאל: "הפריחה של ענף התיירות העסקית ותכניות העתידיות לפיתוח אזור ההיי טק של רחובות ומכון וייצמן גורמים לנו להאמין כי קיים באזור פוטנציאל רב".

שמואל רופא, מנכ"ל עוגן נדל"ן: "בימים אלו שוקדת עוגן על הרחבת שטחו של מתחם פארק המדע ברחובות ב-33 אלף מ"ר נוספים. אנו שמחים כי רשת מלונות פתאל מצטרפת לרשימת השוכרים האיכותיים במקום ומרחיבה את השירותים הניתנים במתחם גם למלונאות. בטוחני כי מלון העסקים "לאונרדו בוטיק" יתרום למיצוב המתחם כאזור עסקים יוקרתי ואטרקטיבי".

עוגן נדל"ן מניב עוסקת בייזום, פיתוח בניה ורכישה של מבני משרדים, מבני תעשיה ומבנים מסחריים והשכרתם על ידה כנכסים מניבים. ברשות החברה כיום כ-11 נכסים מניבים באזורי ביקוש גבוה ברחבי הארץ ותמהיל שוכרים איכותי ויציב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: