אא

סוף שבוע לאיזון הגוף והנפש במלון 'ממילא'

במסגרת הסופ"ש יתקיימו תרגולי יוגה, תרגולי פילאטיס, הרצאות בנושא יוגה ושלווה, מדיטציות אקטיביות, דמיון מודרך וטיפולי ספא העובדים על האנרגטי הרגשי המחשבתי והפיזי .

מלון ממילא. צילום: יחצ מלון מלון ממילא. צילום: יחצ מלון
מלון 'ממילא' משיק את "אקאשה", מתחם הוליסטי של כושר, ספא, יוגה ובר אורגני, שיסכם את השקת כל השטחים הציבוריים והאטרקציות המוצעות במלון . ב"אקאשה" נפגשים בהרמוניה ארבעת האלמנטים של הטבע: אלמנט האש , המים , האוויר והאדמה .

לרגל השקתו של "אקאשה" יתקיים במלון ממילא סוף שבוע לאיזון הגוף והנפש, במסגרתו יתקיימו תרגולי יוגה, יוגה צחוק, תרגולי פילאטיס, הרצאות בנושא יוגה ושלווה, מדיטציות אקטיביות, דמיון מודרך וטיפולי ספא העובדים על האנרגטי הרגשי המחשבתי והפיזי .
בנוסף ייהנו אורחי המלון מארוחת ערב במסעדת הגג של המלון, הצופה אל נופה של העיר העתיקה, ארוחות בוקר מפנקות, סיור רגלי מודרך במתחם הבריטי, המנזר הפרנסיסקני, הרובע הארמני ובית מרון, הופעה של להקת ג'אז והרצאת יין וטעימות .

בסוף השבוע ייקחו חלק מנחים, מדריכים ומורים מהמובילים בישראל ביניהם: מובילת תרבות הפילאטיס בישראל דליה מנטבר, אובי ליפשיץ מ"אלהיוגה", מיכל נדלר מומחית למדיטציה, דמיון מודרך ויוגת צחוק, ניקט מאלהיוגה, בעל הכשרה בהנחיית מדיטציות ומגוון סדנאות תרפיה של אושו, שירלי פוגצקי, בעלת הסמכה אקדמאית להוראת מדיטציות התבוננת ושלווה וגיל טטרו כתבת ומנחת סדנאות בנושאי מהות, מודעות ויצירת מציאות .
מחיר: 4730 ש"ח לזוג .
הסופ"ש יתקיים בתאריכים: 13-15.1 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: