האם 2011 תסמל את סוף עידן חברות הדגל הקטנות באירופה ואת המשך הפיתוח של חברות הענק?
חברת אדריה, חברת הדגל הסלובנית, נקלעה אף היא לקשיים כספיים . מצטרפת לרשימת חברות מרכז-מזרח אירופאיות ארוכה הנמצאות בקשיים בהן: CSA הצ'כית, LOT הפולנית, MALEV ההונגרית, JAT הסרבית וכן רבות נוספות .
Shutterstock
במאמר שהתפרסם הבוקר באתר עיתון התעופה הבינלאומי ATW , נכתב שהחברה אשר נמצאת בבעלות ממשלת סלובניה, קיבלה הלוואה נוספת בגובה ארבעה מיליוני אירו וזאת בכפוף לתוכנית רה-אירגון שעל החברה לבצע, אשר כוללת בין השאר קיצוץ משמעותי במספר המועסקים בחברה, מכירת נכסים וכן קיצוץ רוחבי של 20% בשכר עובדי החברה .
על פי הפרסומים, סך החובות של החברה עומד על כמאה ושלושים מיליוני אירו כשמתוכן כ - 80 מיליוני אירו הינם התחייבות לבנקים .
ההחלטה על המשך פעילותה של החברה תתקבל עד לסוף חודש מרץ הקרוב .
על פי אותם פרסומים, מקיימת החברה מגעים על מכירתה עם מספר גורמים, בין השאר עם לופטהנזה אשר לאחרונה פורסם שהיא מנהלת מגעים לרכישת השליטה ב -SAS הסקנדינבית .
נראה ששנת 2011 תהיה שנה של רכישות ומיזוגים בהן 'יככבו' החברות האירופאיות הגדולות: לופטהנזה, בריטיש איירוויס, אייר-פראנס-ק.ל.מ. וטורקיש איירלינס .
על פי הפרסומים, סך החובות של החברה עומד על כמאה ושלושים מיליוני אירו כשמתוכן כ - 80 מיליוני אירו הינם התחייבות לבנקים .
ההחלטה על המשך פעילותה של החברה תתקבל עד לסוף חודש מרץ הקרוב .
על פי אותם פרסומים, מקיימת החברה מגעים על מכירתה עם מספר גורמים, בין השאר עם לופטהנזה אשר לאחרונה פורסם שהיא מנהלת מגעים לרכישת השליטה ב -SAS הסקנדינבית .
נראה ששנת 2011 תהיה שנה של רכישות ומיזוגים בהן 'יככבו' החברות האירופאיות הגדולות: לופטהנזה, בריטיש איירוויס, אייר-פראנס-ק.ל.מ. וטורקיש איירלינס .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}