יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 יעמוד השנה בסימן ההצבעה לים המלח
ים המלח מועמד להצבעה בתחרות 7 פלאי עולם הטבע . את 28 הפיינליסטים בחר פאנל מקצועי . האתרים מייצגים את מדינות העולם וכוללים אתרי תיירות ומורשת .
Shutterstock
יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011, יעמוד השנה בסימן ההצבעה לים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע .
התחרות יצאה לדרך בשנת 2007 עם כ - 440 אתרים מ - 220 מדינות ברחבי העולם . בשלב הסופי המתקיים עתה, התחרות כוללת 28 אתרים מכל העולם, בהם ים המלח . האתרים מייצגים את מדינות העולם וכוללים אתרי תיירות ומורשת .
כמו בקמפיין הקודם, בו נבחרו 7 פלאי עולם מעשה ידי אדם באמצעות יותר מ - 100 מיליון הצבעות, בחר פאנל מקצועי את 28 האתרים שהוכרזו כפיינליסטים, ונפתח שלב ההצבעה האחרון אשר נמשך שנתיים, במהלכו יצביעו באינטרנט ובמסרונים - SMS, אזרחים ברחבי העולם בעד 7 הפלאים המועדפים עליהם . הרשימה הסופית תיחשף בנובמבר 2011 ועבורה צפויים להצביע למעלה ממיליארד איש. לצורך השתתפות ים המלח בתחרות נדרש שיתוף פעולה בין ישראל, ירדן והרשות הפלסטינית .
מארגני היריד יקדמו את קמפיין שיווק ים המלח בהצבעה העולמית באמצעות פרסומי היריד, ובטקס הפתיחה של היריד יעניקו את מגן אנשי השנה בתיירות לעומדים מאחורי התנעת תיירות התרבות לישראל - אנשי האופרה הישראלית וים המלח, שכנגד כל הסיכויים הרימו בשנת 2010 את פרויקט 'נבוקו' במצדה; ההפקה הגדולה ביותר של האופרה הישראלית, ואחת ההפקות הגדולות שהועלו אי-פעם בישראל .
יריד התיירות יתקיים בתאריכים 8-9 בפברואר בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב, ויהיה פתוח לקהל הרחב בחינם החל מהשעה 15:00 .
להצבעה עבור ים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, ניתן לשלוח הודעה למספר 2244 עם המילים: "ים המלח", או להצביע דרך האתר: www.new7wonders.com .
אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של המגזין Israel Travel News ומיזמיIMTM , אומר: "עלייתו של ים המלח לשלב הסופי בתחרות היא ציון דרך חשוב בהפיכתה של ישראל למוקד תיירות מתחדש ובהכרה העולמית לה יזכה ים המלח. מעבר לכבוד שתביא הזכייה לישראל, יש בה משמעויות חשובות של פיתוח אזורי, יצירת מקומות עבודה בנגב המזרחי, צמיחה דמוגרפית, והשלכות נוספות החשובות לפיתוחה של מדינת ישראל. לכן יריד התיירות הבינלאומי של ישראל נרתם השנה לסייע לים המלח להיבחר לאחד משבעת פלאי עולם, וכולנו תקווה שמאמץ זה יצליח" .
התחרות יצאה לדרך בשנת 2007 עם כ - 440 אתרים מ - 220 מדינות ברחבי העולם . בשלב הסופי המתקיים עתה, התחרות כוללת 28 אתרים מכל העולם, בהם ים המלח . האתרים מייצגים את מדינות העולם וכוללים אתרי תיירות ומורשת .
כמו בקמפיין הקודם, בו נבחרו 7 פלאי עולם מעשה ידי אדם באמצעות יותר מ - 100 מיליון הצבעות, בחר פאנל מקצועי את 28 האתרים שהוכרזו כפיינליסטים, ונפתח שלב ההצבעה האחרון אשר נמשך שנתיים, במהלכו יצביעו באינטרנט ובמסרונים - SMS, אזרחים ברחבי העולם בעד 7 הפלאים המועדפים עליהם . הרשימה הסופית תיחשף בנובמבר 2011 ועבורה צפויים להצביע למעלה ממיליארד איש. לצורך השתתפות ים המלח בתחרות נדרש שיתוף פעולה בין ישראל, ירדן והרשות הפלסטינית .
מארגני היריד יקדמו את קמפיין שיווק ים המלח בהצבעה העולמית באמצעות פרסומי היריד, ובטקס הפתיחה של היריד יעניקו את מגן אנשי השנה בתיירות לעומדים מאחורי התנעת תיירות התרבות לישראל - אנשי האופרה הישראלית וים המלח, שכנגד כל הסיכויים הרימו בשנת 2010 את פרויקט 'נבוקו' במצדה; ההפקה הגדולה ביותר של האופרה הישראלית, ואחת ההפקות הגדולות שהועלו אי-פעם בישראל .
יריד התיירות יתקיים בתאריכים 8-9 בפברואר בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב, ויהיה פתוח לקהל הרחב בחינם החל מהשעה 15:00 .
להצבעה עבור ים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, ניתן לשלוח הודעה למספר 2244 עם המילים: "ים המלח", או להצביע דרך האתר: www.new7wonders.com .
אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של המגזין Israel Travel News ומיזמיIMTM , אומר: "עלייתו של ים המלח לשלב הסופי בתחרות היא ציון דרך חשוב בהפיכתה של ישראל למוקד תיירות מתחדש ובהכרה העולמית לה יזכה ים המלח. מעבר לכבוד שתביא הזכייה לישראל, יש בה משמעויות חשובות של פיתוח אזורי, יצירת מקומות עבודה בנגב המזרחי, צמיחה דמוגרפית, והשלכות נוספות החשובות לפיתוחה של מדינת ישראל. לכן יריד התיירות הבינלאומי של ישראל נרתם השנה לסייע לים המלח להיבחר לאחד משבעת פלאי עולם, וכולנו תקווה שמאמץ זה יצליח" .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}