אא

מכה לסוכנים-בית המשפט קבע את הדיון המשפטי לראשון בדצמבר

בתחילת אוקטובר, בריטיש איירווייס תוריד את העמלה ל-5% ובתחילת ינואר ל-0%. אך שופטת בית המשפט המחוזי קבעה את תחילת המשפט, לראשון בדצמבר, ורמזה לצדדים שעדיף להגיע לפשרה. רק שלושה סוכנים הגיעו לדיון.

Shutterstock Shutterstock

בהתאחדות סוכני הנסיעות הדגישו כל השבוע האחרון בפני סוכני נסיעות את חשיבות הדיון המשפטי מול חברת התעופה, בריטיש איירוויס על ביטול העמלות. אבל רק 3 סוכנים ומנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל הטריחו את עצמם הבוקר לבית המשפט המחוזי בפ"ת לדיון המשפטי נגד בריטיש. מה שמראה את החשיבות שהסוכנים מייחסים לעניין או מנגד שהם קטני אמונה שההתאחדות תצליח להשיג משהו במאבק המשפטי.

בריטיש איירוויס כבר בתחילת אוקטובר מורידה את העמלות ל-5% ובתחילת ינואר ל-0%. אך השופטת, אסתר שטמר מבית המשפט המחוזי בפ"ת, הבהירה לנציגי הסוכנים כי: "אי אפשר למהר כמו שאתם חושבים". השופטת רמזה לצדדים כי עדיף שינסו בכל זאת להגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט.

בגלל החגים ואילוצי בית המשפט, נקבע הדיון להתחלת המשפט, לראשון בדצמבר. הכוונה שבאותו יום כל צד יטען את טעוניו, יחקור אם צריך את הצד שמנגד. גם את באותו יום יסתיימו כל ההליכים, הרי לכל צד יצטרך להגיש את סיכומיו לבית המשפט.

לאחר מכן בית המשפט עצמו, צריך זמן כדי לתת פסק דין. לאחר מכאן הצדדים מין הסתם ירצו להגיש ערעור. שורה תחתונה, הליך משפטי שימצא את עצמו כבר בתוך התהליך של הורדת העמלות לאפס אחוז. לדיון עצמו הגיע גם מנכ"ל, סוויס בישראל, אבנר גורדון, לפי בקשת מטה החברה שלו בשוייץ. כזכור כבר סוויס יחד עם לופטהנזה הגיע להסדר עם הסוכנים.




יעל קטן עם עורכי דינה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: