אא

רשת מלונות טמרס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם Smartnet

Smartnet תפעיל שירות אינטרנט אלחוטי במלון West החדש בת"א ותמשיך את שיתוף הפעולה עם מלון דניאל בהרצליה .

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות טמרס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת Smartnet, הספקית המובילה של פתרונות טכנולוגיים לענף בתי המלון . הצדדים חתמו על הסכם רשתי, לפיו תפעיל Smartnet שירות אינטרנט אלחוטי במלון West החדש ובמלונות נוספים שיתווספו לרשת בשנים הקרובות ותמשיך את שיתוף הפעולה לאספקת אינטרנט אלחוטי במלון דניאל בהרצליה .

מלון West הינו מלון חדש, הכולל 161 סוויטות יוקרתיות על פני 13 קומות בחוף הצוק בתל אביב . התקנת הרשת האלחוטית מאפשרת לאורחי המלון, ברובם אנשים עסקים ותיירים מחו"ל, ליהנות משירות אינטרנט איכותי ומהיר לאורך שהותם במלון .

בועז ארבל, מנכ"ל Smartnet: "שיתוף הפעולה המוצלח בין רשת מלונות טמרס וחברת Smartnet נמשך למעלה מ - 7 שנים . אנו מברכים את הרשת על התרחבותה לבתי מלון נוספים ונשמח להמשיך ולספק לאורחיה שירות אינטרנט אלחוטי אמין, מהיר ומקצועי" .

ענת סטריק-דהאן,סמנכ"ל שווק ומכירות של הרשת: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם Smartnet ולספק לאורחינו שירותי התחברות וגלישה ברמה הטובה ביותר . מרבית אורחי מלונות העסקים, דניאל הרצלייה וWEST בת"א הינם אנשי עסקים ולכן איכות השירות הוא פרמטר מרכזי עבורם" .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: