אא

הוכרז על זוכה ראשון בפרויקט "שגרירי דיזנהאוז"

הזוכה הראשון הוא אלכס שולץ, אשר זכה בסוף שבוע זוגי ברומא . בכל חודש ייבחר סרט אחר שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח של שלושה לילות במלון שלושה כוכבים, באחת הערים המרכזיות של אירופה .

Shutterstock Shutterstock
דיזנהאוז מעדכנת כי אלכס שולץ מקרית אתא הוא הזוכה הראשון במבצע "שגרירי דיזנהאוז" . במסגרת המבצע, שהחל החודש, תטיס דיזנהאוז את ה"שגריר" הנבחר לסוף שבוע זוגי ברומא . במהלך החופשה ולאחר חזרתו, ידווח אלכס לשאר חברי דיזנהאוז בפייסבוק על החוויות, הפעילויות, בתי המלון, הנופים והערים המיוחדות בהם שהה ברומא .

מבצע "שגרירי דיזנהאוז" רק בתחילתו . מצלמים סרטון שאורכו עד 2 דקות, בו מסבירים מדוע דווקא אתם מתאימים לתפקיד 'שגריר דיזנהאוז' ולאיזה יעד מתוך היעדים המוצעים ברצונכם לנסוע . את הסרטון מעלים לקיר בעמוד הפייסבוק. ככל שהסרט שהגולשים יעלו יהיה יותר מקורי, מרענן, משעשע וייחודי, כך יעלו הסיכויים לזכות .

בכל חודש ייבחר סרט אחד, שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח של שלושה לילות במלון שלושה כוכבים באחת הערים המרכזיות של אירופה . הזוכה במקום השני יזכה בסוף שבוע זוגי במלון בארץ, והזוכה במקום השלישי יזכה בשובר זוגי לארוחת בוקר .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: