אא

מלון קזבלנקה בניו יורק מקבל אות הצטיינות מאתר TripAdvisor

הזכיות בתחרות של TripAdvisor מבוססות בעיקר על מיליוני ביקורות ודעות אמיתיות ובלתי משוחדות על מלונות, אשר מופיעות באתר .

Shutterstock Shutterstock

מלון קזבלנקה, מקבוצת המלונות HKHotels, נבחר לאחד מ"עשרת המלונות המובילים בשרות בארה"ב" וגם לאחד מ"25 המלונות המובילים בארה"ב", ע"י בחירת המטיילים של אתר TripAdvisor לשנת 2011  .

מלון קזבלנקה היה המלון הניו יורקי היחידי שנכנס לרשימות אלו ובנוסף דורג ע"י חברי TripAdvisor כמלון הטוב ביותר בעיר ניו יורק .

הזכיות בתחרות של טריפ, מבוססות על מיליוני ביקורות ודעות אמיתיות ובלתי משוחדות על מלונות, אשר מופיעות באתר וכמו כן, גם על תכנים אחרים המסתובבים ברשת .

לפי אדל גוטמן, סגנית נשיא מכירות ושיווק של HKHotels: "אתר TripAdvisor נתן ל - HKHotels את הכלי הפנומנאלי ביותר, על מנת להקשיב לאורחים וללמוד מה באמת חשוב להם, כך שאנו יכולים להדריך את הצוות שלנו ולהתאים עצמנו בדיוק לרצונות האמיתיים של הלקוח. TripAdvisor הפכה ממזמן לחלק מהשיחה היומית שלנו בכל מחלקה, על מנת שניצור תרבות בה כל עובד צוות מרגיש גאה ונלהב, לגבי מתן שרות מצויין לכל לקוח, בכל יום" .

כתוצאה מכך, HKHotels הגיעה להישג שאף קבוצת מלונות אחרת בעולם לא הגיעה אליו: בספטמבר 2010, כל ארבעת המלונות של HKHotels , דורגו בארבעת המקומות הראשונים בניו יורק ע"י חברי TripAdvisor .



אדל גוטמן, סגנית נשיא מכירות ושיווק


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: