אא

2010 - השנה של ת"א בתקשורת הבינלאומית

"לונלי פלאנט", "נאשיונל ג'יאוגרפיק" ואפילו מגזין "פלייבוי", שלחו צוותי כתבים וסייעו לתל אביב לשבור שיאים בתחום התיירות . ב - 2010 סיקרו את העיר מעל 100 צוותי חדשות מ - 30 מדינות .

שנת 2010 הייתה שנה טובה לתיירות בישראל בכלל, אך המרוויחה העיקרית ששברה שיאים היא תל אביב . פרט לתנאי מזג האוויר הנוחים במיוחד שמשכו תיירים מארצות קרות לחוף הים של ת"א, גם סיקור תקשורתי אוהד עזר לא מעט . במהלך השנה התארחו בתל אביב, מספר שיא של עיתונאים שבאו לסקר אותה: כ - 100 משלחות וצוותי טלויזיה שונים מ - 30 מדינות, שכללו למעלה מ - 200 כתבים מארה"ב, אנגליה, גרמניה, הולנד, שבדיה, סין, איטליה וספרד .

לפי העמותה לתיירות ת"א, הפרסומים הכי משמעותיים במהלך 2010 שייכים למדריך הבינלאומי "לונלי פלאנט", שהמליץ בחום על תל אביב כאחד מהיעדים האטרקטיביים לשנת 2011, וגם הנשיונל ג'ואוגרפיק שהכריז על תל אביב כאחת מערי החוף המוצלחות בעולם . אפילו מגזין "פלייבוי" שלח צוות כתבים בכדי לבדוק האם זה נכונה השמועה שהתל אביביות יפות במיוחד . את יחסי הציבור המעולים בתקשורת העולמית, ניתן לראות גם בנתוני סוף השנה, עם עליה של 22 אחוזים בכמות הלינות בעיר שהגיעה ל - 2,230,000 לינות של תיירים בבתי המלון בעיר .

את הסיקור האוהד מסבירה אתי גרגיר, מנכל העמותה לתיירות ת"א יפו, בפעילות שיווקית ממוקדת: "אנו פעילים בעיקר בצרפת, רוסיה, אנגליה וגרמניה שנחשבות למדינות חובבות תיירות . השנה השקנו אפליקציית אייפון חינמית להתמצאות בת"א וגם פנינו בקמפיין תדמיתי לאוכלוסיה הגאה . גם המוצר התיירותי התל אביבי משתדרג משנה לשנה והפלטפורמה שהעיר מציעה לתיירים הופכת את המידע התיירותי לזמין ומחויך מתמיד . כך לדוגמא פתחנו לשכת תיירים נוספת במתחם התחנה ובתחילת השנה תיפתח לשכה שלישית בכיכר הסראייה ביפו . העמותה מפעילה שני אתרי אינטרנט ובימים אלו משיקה גם עמוד רשמי בפייסבוק" .



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: