לוט שומרת על עמלת הסוכנים - ממשיכה לשלם 9% עד סוף מרץ
מחודש מרץ חברת התעופה הפולנית מתחייבת לשלם 7% עמלה לאורך כל השנה ובכך שומרת על נאמנות לסוכני הנסיעות
Shutterstock
בזמן שסוכני הנסיעות מתבשרים כל שבוע על חברה אחרת שמורידה את העמלות, יונתן בוברוב, מנכ"ל לוט הפולנית בישראל, החליט ללכת עם הסוכנים והודיע לסוכני הנסיעות על תוכנית החברה לשנת 2011.
חברת התעופה לוט איירליינס תמשיך לשלם עמלה של 9% לסוכני הנסיעות עד לסוף חודש מרץ הקרוב, כאשר בוברוב מציין, כי מתחילת חודש אפריל החברה תעבור לשלם 7% עמלה מובטחת לסוכני הנסיעות.
בוברוב: "סוכני הנסיעות הם נכס לענף התיירות בישראל, ואין להפחית בערך הסוכנים, אלא צריך לחזק את מעמדם. הרעיון להשאיר את העמלה מבחינת לוט זה לשמר את חוקי המשחק ותחרות הוגנת".
חברת התעופה לוט איירליינס תמשיך לשלם עמלה של 9% לסוכני הנסיעות עד לסוף חודש מרץ הקרוב, כאשר בוברוב מציין, כי מתחילת חודש אפריל החברה תעבור לשלם 7% עמלה מובטחת לסוכני הנסיעות.
בוברוב: "סוכני הנסיעות הם נכס לענף התיירות בישראל, ואין להפחית בערך הסוכנים, אלא צריך לחזק את מעמדם. הרעיון להשאיר את העמלה מבחינת לוט זה לשמר את חוקי המשחק ותחרות הוגנת".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}