אא

סיטונאית התיירות איזי טרוול נכנסת לראשונה לתחום הסקי

קיבלה נציגות רשמית של מועדוני הסקי מרשת MMV בצרפת. איש הסקי הוותיק, פבלו מורגלר הצטרף לצוות החברה.

שלג ברמת הגולן. צילום: אוריה ואזנה, רשות הטבע והגנים שלג ברמת הגולן. צילום: אוריה ואזנה, רשות הטבע והגנים

איזי טרוול, החלה לשווק חופשות למגוון מועדוני סקי ברחבי אירופה. כמו כן, החברה תשווק אתרים בלעדיים ומוצרים ייחודיים בתחום הסקי, השכרת בתים, בתי דירות ו- CHALET , השכרת רכבים וג'יפים, העברות, בתי ספר לסקי, סקי פס ועוד. השבוע יצאה לאור החוברת הראשונה עם פירוט מוצרים של מועדוני MMV המובחרים בצרפת וכן מגוון מועדוני סקי באוסטריה, שוויץ, איטליה וצרפת.

חברת איזי טרוול קיבלה נציגות רשמית של רשת מועדוני הסקי MMV בישראל. רשת MMV פועלת מזה כ – 25 שנה וכוללת 17 בתי מלון קלאב על בסיס פנסיון מלא. מועדוני הסקי של הרשת ממוקמים באתרים מובחרים בהרי האלפים. באתרי הסקי של MMV ניתן ליהנות ממגוון רחב של ענפי ספורט הקשורים לתחום הסקי, כגון: סקי מישורי, סקי הליכה, סנובורד, KITE SURFING, סיורים מודרכים על מגלשי מחבט , גלישה בישיבה על מזחלות אישיות במסלולים תלולים ועוד.


במועדונים קיים צוות מפעילים מנסה המציע שפע פעילויות חוץ ופנים לילדים ומועדוני מיני-קלאב.
כמו כן, ניתן ליהנות לאחר יום מתיש מרגיעה בג'קוזי, חמאם או סאונה. בערבים צוות הקלאב מציע משחקי חברה, קריוקי, הצגות ומופעי קברט. פבלו מורלגר הצטרף לצוות איזי טרוול במטרה לנהל ולקדם את היעדים החדשים של החברה, בכללותם שיווק אתרי הסקי וכל הקשור בהם. פבלו בעל ניסיון עשיר של למעלה מ – 18 שנה בתחום הנסיעות בכלל ותחום הסקי בפרט.

איזי מדם, מנכ"ל איזי טרוול, מציין כי "הכניסה לתחום הסקי מהווה צעד נוסף במסגרת מדיניות ההתרחבות של החברה בשנה האחרונה למוצרי תיירות ותחומים חדשים כמו חבילות וטיסות שכר למבחר יעדים באירופה, חבילות טוס וסע ועוד". מדם הוסיף וציין כי "החברה מציעה מידע רב בנושא הסקי, המחייב ידע מקצועי ושליטה בתחום".

בין האתרים השונים:
צרפת מועדוני סקי מרשת MMV: HOTEL CLUB MMV DES NEIGES ו –HOTEL CLUB MMV LES MELEZES וכן מועדוני סקי נוספים: TIGNES VAL CLARET, LA PLAGNE CENTER, LES ARCS 1600 ועוד. איטליה MADONNA DI CAMPIGLIO , VAL DI FIEMME
שוויץ ZERMATT, ST. MORITZ , SAAS FEE, DAVOS .
אוסטריה MAYRHOFEN, ST. ANTON KITZBUHEL , ST. CHRISTOPH.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: